خبرگزاری فارس: انتظار صعود فردا به سر می‌رسد/جهش بلند یوزها با طعم انتقام تیم ملی فوتبال ایران فرداشب در دیداری حساس به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۷۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیچ، تیم ملی فوتبال ایران از هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا از ساعت 19 فردا به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که یوزهای ایرانی که فقط روی کاغذ صعودشان قطعی نشده این فرصت را خواهند داشت تا ضمن کسب یک پیروزی خانگی مقابل دیدگان هواداران فوتبالدوست ایرانی و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی، انتقام توقف در خانه حریف را نیز گرفته و مقتدرانه راهی مرحله بعد شود.

در حال حاضر ایران 17 امتیازی است و عمان با 14 امتیاز در گروه چهارم در تعقیب این تیم است. البته ایران تفاضل گل بیشتری نسبت به حریف دارد و فقط در صورت پیروزی بیشتر از 8 گل مهمان در تهران، عمان به جای ایران به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد و کار شاگردان کی روش به اما و اگر خواهد کشید که البته در فوتبال انتظار چنین بردی از عمان تقریبا محال خواهد بود.

ایران دیدار قبلی خود را با 4 گل در تهران مقابل هند به برتری رسید و عمان در خانه به سختی گوام را شکست داد و به این ترتیب انتظار یک پیروزی شیرین و عیدانه دیگر از تیم ملی فوتبال ایران به هیچ وجه انتظاری بیهوده نخواهد بود.

از سوی دیگر تیم ملی ایران برای دیدار فردا شب رضا قوچان نژاد را به خاطر مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

در هر صورت شاگردان کی روش این فرصت را دارند تا فرداشب با یک پیروزی شیرین دیگر عیدی روز پنجم فروردین مقابل هند را یک بار دیگر برای هواداران تکرار کرده و مقتدرانه راهی دور بعد رقابت ها شود.

نکته جالب توجه اینکه تیم ملی ایران پس از اینکه در تاریخ اول خرداد 1392 در دیداری تدارکاتی مقابل عمان 3 بر یک شکست خورد تا به امروز در 22 دیدار رسمی و دوستانه از هیچ تیم آسیایی دیگر در زمان مربیگری کی‌روش شکست نخورده است تا سرمربی تیم ملی از این حیث به رکورد قابل توجهی دست پیدا کند.

ایران در این 22 بازی 18 برد و 4 تساوی بدست آورده است.

لازم به ذکر است که کی روش برای 11 اردیبهشت ماه استعفای خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده و هر چند که وزارت ورزش مخالف این استعفا است اما این احتمال وجود دارد که دیدار با عمان آخرین دیدار سرمربی پرتغالی در قامت سرمربی تیم ملی ایران باشد.

ارسال نظرات