مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه شهداء گفت: بیش از 1200 دانشجو در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید کاظم یکانی در جلسه هماهنگی کاروان های دانشجویی راهیان نور اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان آذربایجان غربی بیش از 1200 دانشجو در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانشجویان اعزامی به اردوی راهیان نور از یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند افزود: طلاییه، دهلاویه، اروندکنار، هویزه، فکه، خرمشهر، شلمچه، فتح المبین، تنگه چزابه و سایر یادمان های راهیان نور از جمله مکان هایی است که دانشجویان از آن ها بازدید می کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ستادهای راهیان نور دانشجویی به صورت دانشگاهی در دانشگاه های این استان تشکیل شده است، گفت: راهیان‌نور فرصتی برای خودسازی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.

یکانی اضافه کرد: راهیان‌نور فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که بستر فرهنگی با نگاه انقلابی را تأمین می‌کند.

وی با تاکید بر وظیفه سنگین همه افراد در راستای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود و یکی از بسترهای آن راهیان‌نور است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با اشاره به ایام فاطمیه و تسلیت این ایام بیان داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند حماسه هایی خلق کنند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

گفتنی است اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان آذربایجان غربی تا 25 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات