خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان از اعزام 1800نفر از استان سمنان در قالب کاروان های راهیان نور تا پایان تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۶۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
سردار سید محمدتقی شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: در جریان برگزاری اردوهای راهیان نور سال94 ابتدا 700نفر به غرب کشور اعزام شدند و پس از آن اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور در دو مرحله با تعداد 5000نفر آغاز شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در بهمن سال 94 حدود 1800دانشجو از دانشگاه های مختلف استان به جنوب رفتند؛ از 24اسفند نیز تا کنون 3000نفر از مردم استان وارد مناطق جنگی جنوب کشور شدند که از این تعداد 2300نفر در قالب کاروان و 700نفر نیز به وسیله خودروهای شخصی و خانوادگی به این مناطق نورانی آمدند.

وی با اشاره به مناطق بازدید شده توسط زائرین عنوان کرد: اردوگاه شهید شوکت پور،قائمیه،فتح المبین،قرارگاه شهید محمودوند،خین،هویزه و فکه از مناطقی هستند که ما در آنجا آماده ارائه خدمات برای بازدید زائران هستیم.

شاهچراغی بیان داشت: ستاد راهیان نور برای ارائه خدمات برنامه های دقیقی را از قبل مشخص کرده است و در طول این مدت با همکاری زائرین خدمات خوبی به عزیزان داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در خوزستان دو اردوگاه برای اسکان و پذیرایی زائرین کاروانی و خودروی شخصی آماده خدمات رسانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها