فرمانده سپاه البرز در جمع دانشجویان جهادگر:

دانشجویان جهادگر برای دیگر دانشجویان الگو باشند/ توجه به اعتقادات، حلقه مفقود شده در دانشگاه هاست

سردار استاد حسینی گفت: امروزه محیط دانشگاه ها طوری می باشد که کمتر به اعتقادات توجه می شود و دانشجویان با حضور در چنین اجتماعاتی مسئولیت پذیری را فرا می گیرند و می توانند در محیط دانشگاه تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۶۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
دانشجویان جهادگر الگویی برای دیگر دانشجویان باشند/ توجه به اعتقادات، حلقه مفقود شده در دانشگاه هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در بازدید از گروه جهادی شهید شجاعی در نظرآباد ضمن اشاره به اهمیت شعار سال در جمع دانشجویان جهادگر اظهار داشت: از آنجایی که برخی مسئولین به اقتصاد مقاومتی و برگزاری اردوهای جهادی اعتقادی ندارند ولی در این خصوص مسئولیت همه را سنگین کرده است.

وی با اشاره به فواید برگزاری اردوهای جهادی افزود: این چنین اردوها و خدمات رسانی ها هم برای جهادگران و هم برای روستاییان اثرگذار است چراکه به طور مثال با وجود یک روحانی در این اردوها می توانید نسبت به تمامی مسائل دینی ، احکام و اخلاقیات اطلاعات بسیاری کسب کنید.
دانشجویان جهادگر الگویی برای دیگر دانشجویان باشند/ توجه به اعتقادات، حلقه مفقود شده در دانشگاه هاست
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطر نشان کرد: امروزه محیط دانشگاه ها طوری می باشد که کمتر به اعتقادات توجه می شود و دانشجویان با حضور در چنین اجتماعاتی مسئولیت پذیری را فرا می گیرند و می توانند در محیط دانشگاه تاثیرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه وقت و فعالیت بیشتری برا برای روستاهای محروم قرار دهید گفت: خدمت به مردم هزار برابر نماز شب ثواب دارد و این درحالیست که خدمت به مردم مساوی است با صد حج.

سردار استاد حسینی اقامه نماز اول وقت و احترام به والدین را از دیگر اثرات اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: پس از بازگشت از اردوهای جهادی به چنین مواردی توجه داشته باشید چراکه نماز اول وقت و احترام به پدر و مادر انسان را سعادتمند می کند.

وی گفت: در بسیج دانشجویی جهت جذب بهتر و بیشتر به صورت چهره به چهره کار کنید چراکه امروزه دشمن از طریق ماهواره ها و شبکه های اجتماعی در میان جوانان و خانواده ها رسوخ پیدا کرده است.

دانشجویان جهادگر الگویی برای دیگر دانشجویان باشند/ توجه به اعتقادات، حلقه مفقود شده در دانشگاه هاست

فرمانده سپاه استان البرز همچنین با حضور در جمع خواهران جهادگر دانشجو، از آن ها به عنوان کسانی که سیره زندگی حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند یاد کرد و اظهارداشت: حضور شما جهادگران در مناطق محروم روستایی و خدمات رسانی به آن ها نشان دهنده این مهم است که راه صدیقه کبری را ادامه می دهید.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه خانواده ها به جای اینکه تحت تاثیر اندیشه ناب اسلامی قرار بگیرند به ماهواره ها توجه می کنند که امید است این مسئله در جامعه برطرف گردد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: برای تمامی شما جهادگران آرزوی موفقیت های روزافزون دارم و امیدوارم هرچه که زمان می گذرد فعالیت های بیشتری را از شما برای روستائیان شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار