خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فدک میامی:

جشن میلاد کوثر در میامی برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فدک میامی گفت: در اولین روز از هفته زن جشن میلاد کوثر به صورت متمرکز در شهرستان میامی و با حضور بانوان بسیجی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۵۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
نسرین تاجیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران،اظهار داشت:برای زنان مسلمان و بلکه برای همه بانوان جهان افتخار بس بزرگی است که روز تولد برترین بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) به عنوان روز زن نامگذاری شده است.

وی افزود:الگوگیری از زهد، تقوا و عفاف آن حضرت و همچنین پیروی از شیوه زندگی اجتماعی و آئین خانه‌داری ایشان می‌تواند سعادت دنیوی و اخروی زنان را در همیشه تاریخ تأمین کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فدک میامی تصریح کرد:سیره حضرت زهرا(س)در مسائل سبک زندگی اسلامی،تربیت فرزند،همسرداری،مسائل اجتماعی و سیاسی می تواند در زندگی اجتماعی بانوان ساری و جاری شود.

تاجیان گفت: امروز زنان مسلمان در سراسر جهان در زمینه حجاب با توجه به اهداف شوم دشمن در غرب باید آگاه باشند و دچار تردید نشوند.

وی خاطرنشان کرد:جوامع غربی رواج بی بند و باری،بی عفتی و بی حیایی را آزادی زن می دانند واز زن در این جوامع استفاده ابزاری می شود و در دین مبین اسلام حجاب یک خط قرمز برای ززن مسلمان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فدک میامی در ادامه به برنامه های بسیج جامعه زنان شهرستان میامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)و هفته زن اشاره کرد و افزود:در اولین روز از هفته زن جشن میلاد کوثر به صورت متمرکز در شهرستان میامی و با حضور بنوان بسیجی برگزار خواهد شد.

تاجیان گفت:برگزاری مسابقات فرهنگی ، جشن های مختلف ،تجلیل از بانوان برتر و... از مهمترین برنامه های هفته زن در میامی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار