خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی فداییان ولایت تشریح کرد:

اقدامات فرهنگی و عمرانی طلاب در محروم ترین نقاط کشور

مسئول گروه جهادی فداییان ولایت گفت: امسال بیش از ۲۰ طلبه در این طرح نوروزی شرکت کردند که بیشتر آنان از قم، کرمان، رشت و ... هستند؛ این طرح تا سیزدهم ماه جاری در این مناطق ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۵۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد رضا فراهانی گفت: گروه تبلیغی و امداد رسانی فداییان ولایت سالها است که در مناطق محروم کشور به فعالیت می پردازد.

وی افزود: اردوی نوروزی طلاب در این گروه در واقع، سی و دومین اردوی جهادی گروه فداییان ولایت است که از ابتدای فروردین ماه آغاز شده است و تا سیزدهم این ماه در منطقه کرمان ادامه دارد.

مدیر گروه جهادی تبلیغی فداییان ولایت تصریح کرد: امسال این طرح با حضور بیش از 30 جهادگر مبلغ و بیش از 20 طلبه در منطقه "زه کلوت" شهرستان رودبار جنوب،  اجرا شده؛ تا کنون در این طرح یازدهمین مسجد توسط این گروه در روستای چاه علی سردی از توابع رودبار جنوب ساخته شد.

 وی گفت: ساخت مسجد و حسینیه و حمام وسرویس بهداشتی برای مردم، از دیگر فعالیت‎های این گروه در این منطقه بوده است که همه این فعالیت ها با مشارکت طلاب انجام شده است.

حجت الاسلام فراهانی اظهارکرد : همچنین در این ایام در روستای محمد آباد، اقدام به ساخت خانه عالم و تکمیل مسجد و حسینیه کردیم که نقش مهمی در استمرار فعالیت های تبلیغی در این منطقه خواهد داشت.

این فعال جهادی و تبلیغی اظهارکرد: در همین زمینه فعالیت های فرهنگی نیز در این مناطق انجام گردیده که از جمله آنها می توان به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در این مناطق اشاره کرد.

وی گفت: دیدار با ایتام و بیماران و اهدای هدیه به کودکان، اعزام مبلغ به روستاهای این منطقه و  اعزام سه پرستار در مناطق روستایی برای کمک به بیماران از دیگر برنامه های طلاب بوده است.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: امسال بیش از 20 طلبه در این طرح نوروزی شرکت کردند که بیشتر این طلاب از قم، کرمان، رشت و... هستند؛ این طرح تا سیزدهم ماه جاری در این مناطق ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات