فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: راهیان نور تجلی گاه عشق و وحدت و بصیرت افزایی جوانان شجاع ایران و مکانی برای آشنایی با شجاعت، فداکاری و دلیر مردی جوانان قهرمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۳۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد تقی سفری در جمع زائرین اردوگاه فاطمه زهرا استان بوشهر گفت: حضور در صحنه های مناطق راهیان نور تجدید بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری با شهدای عزیز است.

وی تافزود: یادمانهای شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان از قدمت ملت ایران و غیرتمندی مردمانی است که در عرصه جهاد شریف و حیثیت و مردانگی و شهادت و فداکاری برای پیمودن مسیر مجاهدان فی سبیل الله گام برداشتند.
صفری بیان داشت: این جایگاه، جایگاه عشق و میثاق و دیدار مردان مرد با خدا و معامله کردن با پروردگار یکتاست.

وی افزود: در این راه قطعا اجر معنوی و اخروی است و تجدید قوایی برای متعهد شدن جوانان و ملت ایران مبارزه سرسختانه شرافتمندانه با دشمن به تا دندان مسلح است .
سردار صفری گفت: اینجا قصه روزهای آغازین جنگ را مرور می کنیم و یه کلام قصه جانبازی و جانفشانی فرزندان خمینی و راز پنهانی که با خدای خود داشتند را بازگو می کنیم تا همه اهل دل ها بیایند و بشنوند و شهدا را بیشتر بشناسند.

وی افزود: باید آمد و به چشم راز نهفته و پنهانی مردان و ایثارگران و جانبازان، آزاده ها و خصوصا شهدا را با خدا و معبودشان دید و به طور حتم رمزآن چیزی جز معنویت و تقوای الهی نخواهد بود.

ارسال نظرات