فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت:در اعزام سومین کاروان راهیان نور این شهرستان 200 نفر زائر به وسیله پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۳۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، علی غضنفری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: پنج راوی،چهار روحانی، و سه امدادگر این کاروانها را همراهی میکنند و حدود 45درصد زائران برای اولین بار است که در این مناطق حضور پیدا میکنند.
وی با مهم برشمردن برنامه‌های فرهنگی در این اردوها به نقش راویان اشاره کرد و گفت: راویان باید سیره شهدا را برای مخاطبین به طور کامل بیان کنند و مطالب که توسط راویان نقل میشود متناسب با نیاز مخاطب باشد.
فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی افزود: کاروان های الگو گرفته از سیره اهداف و تفکر شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس بوده و می توانند تاثیر گذاری معنوی در جامعه اسلامی داشته باشد .
وی ادامه داد:  مردم غیرتمند و دوستدار شهید شهرستان دشتی به عنوان پاسداشت راه شهیدانشان با اشتیاق وصف ناشدنی در این راهیان نور حضور پیدا کرده اند و دنبال گمگشته خودشان که همان شهدا هستند در این مکان مقدس حضور دارند.
  غضنفری گفت:شهدا توجه خاصی به زائرین سرزمین نور دارند و پیام ادامه راه انقلاب و پیروی از ولایت فقیه را در گوش آنان زمزمه می کنند.

ارسال نظرات