فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: 210 نفر از شهرستان خمین از فضای معنوی مناطق عملیاتی بهره خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۲۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور عمومی شهرستان خمین اظهار داشت: یک کاروان از پیشکسوتان و اقشار مختلف مردمی در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و بازدیدی از یادمان های دفاع مقدس خواهند داشت.
وی افزود: در این اردوی 4 روزه نزدیک به 200 نفر از شهرستان خمین از فضای معنوی مناطق عملیاتی بهره خواهند گرفت و به منظور اثرگذاری هرچه بیشتر از ظرفیت راویان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بهره گرفته خواهد شد تا بتوان به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: با توجه به ایام ولادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه های متنوعی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و معرفی سیره حضرت فاطمه (س) برای زائرین در نظر گرفته شده تا بتوانند بهره برداری لازم از برنامه های فرهنگی را داشته باشند.
سرهنگ پاسدار براتعلی ادامه داد: زندگی اهل بیت(ع) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند در عصر حاضر که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ خود به ویژه در بین جوانان است ترویج سیره اخلاقی معصومین (ع) تاکید می شود.
سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به لزوم شناخت مسیر ائمه (ع) گفت: بهترین راه و جایگاه برای شناخت خدا و راه رسیدن به خدا بررسی زندگی ائمه و معصومین (ع) است و شهدا با شناخت و بصیرت در مسیر قرب الهی گام نهادند ثمره وصال انسان به بزرگواران سبب پاکى اخلاق، پاک شدن، تزکیه و کفاره گناهان می شود.
وی افزود: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند مسلما پرداخت به ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت فاطمه (س) می تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه شیعی باشد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمیت تصریح کرد: آخرین کاروان راهیان نور عمومی این شهرستان با بدرقه مسئولین شهرستان عازم مناطق عملیاتی خواهد شد که پیش از حرکت با حضور در گلزار شهدای خمین و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات