خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در رأس امور شرکت قرار دارد، گفت: اهداف و استراتژی‌های شرکت در راستای تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۷۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری امروز در دیدار نوروزی با پرسنل با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و نصرت برای خدمتگزاران صدیق نظام اظهار داشت: امید است همواره فردی مؤثر و خدمتگزار برای مردم و نظام باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: اقتصاد مقاومتی اولویت نخست کشور و مورد تأکید مقام معظم رهبری است که باید در داخل کشور تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در رأس امور شرکت قرار دارد، تصریح کرد: باید تمام تلاش و همت خود را در دستیابی به اهداف و اجرای استراتژی‌های شرکت که در راستای شعار سال است به کار گیریم.

وی با بیان اینکه پایان سال ۹۵ و ابتدای سال نو با تولد حضرت فاطمه(س) قرین شده است، گفت: امید است به برکت این بانوی بزرگ اسلام نظام ما نظامی موفق و توانمند در تمام عرصه‌ها باشد.

تیموری عمل به قرآن و پیروی از ائمه اطهار(ع) را عامل اصلی موفقیت و سربلندی عنوان کرد و افزود: قرآن راهنما و راهگشای انسان در تمام مشکلات است.

وی ابراز داشت: امید است با تکیه بر قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم چراکه وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم و روشن کردن خانه‌های آنان است.

* رضایتمندی مردم اولویت نخست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر ارتقای رضایت مردم یادآور شد: در قران کریم ویژگی‌های زیادی برای خوب سخن گفتن با مردم آمده است که یکی از آنها سخن گفتن آگاهانه است.

وی با بیان اینکه کلام باید رسا و بیلغ و شیوا باشد، ادامه داد: به نرمی صحبت کردن، عمل به گفته‌ها، با عدالت و منصفانه سخن گفتن، مستند و متقن بودن سخن، سادگی و شفافیت در بیان، انتخاب بهترین کلمات، داشتن زبانی خوش، داشتن روح معرفت و جوانمردی، صدا کردن یکدیگر با القاب خوب و ترویج سخنان خوب و پاکیزه در جامعه از دیگر ویژگی‌های نوع سخن با مردم است.

تیموری با بیان اینکه ارزش کار به خوب بودن آن است، افزود: ارزش اقدامات هر یک از ما نیز در این است که رضای خداوند را در کارها مدنظر قرار دهیم و به دنبال معامله با خداوند نباشیم.

وی با اشاره به عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سال 94 تصریح کرد: سال گذشته شرکت عملکرد خوبی داشت که نتایج آن در ارزیابی‌های مختلف آمده و جای تقدیر از همه معاونین، مدیران و کارکنان را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: سال گذشته در ارزیابی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل رتبه برتر را در کشور کسب کردیم و در ارزیابی مدیران ارشد وزارت نیرو نیر موفق به کسب رتبه دوم شدیم که با توجه به اهداف و مأموریت‌های سال ۹۳ توانستیم به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در کشور مطرح شویم.

وی افزود: کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شرکت در امور ایثارگران، کسب رتبه برتر در مسائل فرهنگی در ارزیابی شرکت توانیر، کسب رتبه سوم در گروه دوم در ارزیابی پیک‌سایی بار شبکه و کسب رتبه سوم در رزمایش بکارگیری مولدهای برق اضطراری در ارزیابی توانیر نیز از دیگر موفقیت‌های شرکت در سال 94 بود.

تیموری با بیان اینکه کسب رتبه‌ها نتیجه همت و تلاش تمام کارکنان است، گفت: کسب رتبه دوم در بین 54 دستگاه در ارزیابی شهید رجایی استان و رتبه برتر در ترویج فرهنگ اقامه نماز در ارزیابی استانداری همدان نیز از موفقیت‌های شرکت در سطح استان بوده است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی دوره آموزشی کوتاه مدت جهت ارتقا دانش و توان همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان موفق به کسب رتبه برتر شد، گفت: در ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی توسط استانداری نیز رتبه پنجم را کسب کردیم که برای ارتقاء آن تلاش خواهیم کرد.

* طلب 850 میلیارد ریالی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشترکین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: همچنین در تعامل سازنده با نمایندگان استان، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بعد از توزیع برق مشهد رتبه دوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهداف و استراتژی‌های سال 95 نیز با توجه به شعار سال تعریف و مشخص شده که با توکل بر خداوند و به همت کارکنان در راستای تحقق آنها گام برمی‌داریم.

تیموری با بیان اینکه صرفه‌جویی یکی از مباحث مورد تأکید مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید گام‌های مؤثری در زمینه مدیریت مصرف ومصرف بهینه انرژی برداشته شود تا مشارکت مردم بیشتر گردد.

وی با اشاره به طلب 850 میلیارد ریالی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشترکین افزود: وصول 100 درصدی مطالبات از دیگر برنامه‌های شرکت است که تأمین نقدینگی و ارائه خدمات بهتر را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: کاهش تلفات برق استان با سه درصد کاهش و به عبارتی جلوگیری از هدر رفت 100 میلیون کیلووات ساعت انرژی به 11.5 درصد در سال 94 رسید که اقدام خوبی بود.

*جذب سرمایه‌گذار برای احداث نیروگاه‌های CHP و خورشیدی

وی ادامه داد: امید است با جلوگیری از انحراف جریان انرژی و جلوگیری از دستکاری در کنتورها، تعویض کنتورهای معیوب و اقداماات فنی و غیرفنی در افق ۱۴۰۴ کاهش تلفات برق استان به پنج درصد برسد که جزو چشم‌انداز شرکت است.

تیموری اظهار کرد: کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌ها، کاهش نرخ انرژی توزیع نشده، مدیریت صحیح مصرف انرژی، کاهش پیک بار شبکه برای عبور از پیک 95، جذب سرمایه‌گذر برای احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و نیروگاه‌های خورشیدی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و... نیز از دیگر برنامه‌های امسال است.

وی با بیان اینکه حدود 73 هزارمگاوات نیروگاه نصب شده در کشور داریم، اضافه کرد: در حال حاضر این نیروگاه‌ها جوابگوی 51 هزارمگاوات است که نشان از راندمان پایین آنها دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر راندمان نیروگاه‌ها حدود ۳۸ درصد است که امید است با احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و خورشیدی تبدیل بعضی از نیروگاه‌ها به سیکل ترکیبی راندمان آنها افزایش یافته و به 45 درصد که هدف وزارت نیروست برسد.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار و احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک علاوه بر اشتغالزایی، کاهش تلفات، به سبب پراکندگی آنها عامل مهمی در پدافند غیرعامل در مواجهه با حوادث غیرمترقبه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات