خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: با تکیه بر منابع داخلی و ولایت کشور را به سوی سعادت و عزت سوق دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۵۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج قزوين با تبریک سال جدید به مقام والای شهداء اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگداشت مقام والای شهيد، ايثار و شهادت، اصالت بخشيدن به هدف‌های متعالی جهاد مقدس و تقديس مفاهيم والای ايثار است و در حقيقت بزرگداشت شهدا يك حركت و جهاد فرهنگی است.
وی خاطر نشان کرد: مردم و بسیجیان با حضور پر رنگ خود در اردوهای راهیان نور، شهداء را یاد می کنند و این نشانگر این است که ادامه دهنده راه شهدا هستند و از آنها الگو برداری می کنند.
والدی با بيان اينكه شهدا در اصل از حاكميت اسلام ناب محمدی(ص) دفاع كرده‌اند، خاطرنشان كرد: امروز ايران اسلامی به بركت خون پاك اين شهيدان و مجاهدت ايثار گران همچون نگينی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنويت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفيع امام(ره) در جهان در حال انتشار است.
این مسئول گفت: مردم با حضور مشتاقانه و عارفانه خود در سرزمین نور و ایمان پایبندی خود را به ولایت و شهداء بار دیگر نشان دادند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و مقدس است، عنوان کرد: از زمانی که اعزام کاروان‌های راهیان نور به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر رنگ‌تر جلوه می کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با توجه به محوریت سخنرانی حضرت امام خامنهای(مدظله العالی) در هنگام سال تحویل سال 1395 اظهار داشت: ما باید بر عزم ملی و مدیریت جهادی استمرار داشته باشیم و مردم و مسئولین هم در کنار راهبرد سال جدید که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با توکل به خداوند منان و بصیرت و تکیه بر منابع داخلی و ولایت کشور را به سوی سعادت و عزت سوق دهند.
وی در خاتمه یادآورشد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها شاهد آن هستیم را مدیون ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان هستیم.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها