فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سنوات گذشته استانداری مرکزی با رغبت تنها در ساخت اردوگاه در بحث راهیان نور با تامین بخشی از هزینه های مالی کمک کرد و فرمانداری ها نیز همراهی بیشتری در سال های گذشته داشتند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۵۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به نقش دولت در بحث راهیان نور اظهار داشت: یک بخش راهیان نور با همکاری آموزش و پرورش صورت می گیرد، در راهیان نور دانش آموزی بخشی از هزینه ها بر عهده دانش آموز و بخش عمده این هزینه ها را سپاه تقبل می کند.
وی افزود: راهیان نور دانشجویی نیز با مساعدت دانشگاه ها و راهیان نور عمومی نیز با مشارکت مردم برگزار می گردد که دولت نقشی در بحث راهیان نور عمومی بر عهده ندارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: سال های گذشته فرمانداری ها در بحث راهیان نور کمک می کردند اما امسال شاهد کمک های سال های گذشته نبودیم، استانداری مرکزی در زمان تصدی استاندار سابق(مقیمی) در ساخت اردوگاه سردار سرلشگر شهید رحیم آنجفی در خرمشهر کمک های مالی بیش از 15 درصدی برای ساخت از سوی استانداری صورت گرفت.
سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به نقش دولت در بحث راهیان نور گفت: دولت با برنامه ریزی بیشتر و حمایت از بحث راهیان نور می تواند بیش از گذشته از ظرفیت های موجود بهره گرفته تا از راهبان نور حمایت لازم را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: دولت با ساخت اردوگاه و نیز کمک به اعزام افراد برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب می تواند کمک موثری در توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار داشته باشد البته اگر بخواهد تا ظرفیت ها در راستای این مهم بهره گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات