خبرهای داغ:
رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین:

ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین تأکید کرد: ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم
کد خبر: ۸۶۵۳۳۰۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
اکبر قاسمی مسئول شورای حل اختلاف استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بعد از گذشت سی سال آمده ام تا دلتنگی ام را رفع کنم، آمده ام تجدید خاطره با شهداء و دوستانم کنم، آمده ام در کنار همسرم که بگویم ازحرفایی که برایش می زدم بگویم تا با چشم خود ببیند از سختی هایی که شهدا کشیده اند.
 وی افزود: آمده ام تا از امنیت و آسایش امروزشان بگویم که امروز مدیون چه کسانی هستند و شکر گذار نعمت های الهی باشند.
مسئول شوراء حل اختلاف استان قزوین در ادامه خاطر نشان شد: درست است مسولان با برپایی همچین اردوهایی می خواهند از زحمات آنها تشکر کنند ولی برای شهدا هرچه کنیم کم است، ما همیشه این را باید مد نظر قرار دهیم که مدیون شهداء هشت سال دفاع مقدس هستیم.
قاسمی عنوان کرد: از همه مردم می خواهم بیایند تا ببینند انقلاب اسلامی ایران ما چه جوانانی را هدیه به این ملت کرده اند و در جواب، ملت ما بر ای آنها چه کرده اند؟
برادر بسیجی شهر ما یادآور شد: وقتی بعد از گذشت این همه سال توفیق پیدا کرده ام در کنار شهداء باشم به دور از همه چیزهای مادی دنیا بسیار خوشحالم، آرزویم این است که شهداء دوباره این توفیق را قسمتم کنند.
وی در خاتمه اظهار داشت: پیشنهاد من به همه همرزمان قدیمی که در طی این سالها به دوستان خود سر نزده اند این است اگر نیاز به آرامش دارند حتما سر به این شهداء بزنند که آرامش واقعی در سرزمین راهیان نور یافت می شود.
3001/پ/30
ارسال نظرات
پر بیننده ها