خبرهای داغ:
سردار فضلی درجمع زائران سرزمین نورشهرستان البرز گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف در بین ما و امام ماست که باید در این خصوص هوشیار و بیدار بود و از آرمانهای شهداء و انقلاب اسلامی پاسداری کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۰۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین :سردار علی فضلی در محل یادمان شهدای چزابه و درجمع زائران سرزمین نورشهرستان البرز گفت: با هوشمندی مردم و عنایات شهدای عزیز، سال گذشته بیش از ۵میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از کربلای ایران بازدید کردندکه این آمار در سال جاری بسیار بیشتر از این مقدار خواهد بود.

سردار فضلی افزود: هرساله نزدیک به ۱میلیون نفر از دانش آموزان و دانشجویان کشور نیز از یادمانهای مناطق عملیاتی کشور بازدید می کنند که این موضوع نشان از علاقه و توجه جوانان به آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

وی بیان داشت: دفاع مقدس بخش مهم و برجسته تاریخ ۳۷ ساله انقلاب اسلامی ایران است که در این دوران، عمل به قرآن و احکام اسلامی بیشتر از سایر دوران ها مشاهده می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس، با گوشت، پوست و استخوانهای خود عمل به قرآن و احکام الهی را سر لوحه اقدامات خود قرار دادند و ادامه داد: همه نیروهای مسلح در پیرامون اطاعت از دستورات امام(ره) با یکدیگر متحدشدند و انگیزه، اعتقاد، دانش، آموزش و تجهیزات را برای دفاع از دین خدا بکار بستند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه اظهار داشت: اگر نبود فرمان ولی و نائب امام زمان(عج)، اشغال ایران غیر ممکن نبود و اضافه کرد: همه رزمندگان اسلام برای عمل به تکلیف و مبارزه با دشمن به میدان جنگ آمده بودند و به این کلام امام(ره) اعتقاد قلبی داشتند که چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز خواهیم  بود.

این جانباز جنگ تحمیلی ابراز داشت: رژیم بعث عراق با نیّت سقوط جمهوری اسلامی ایران  و جدایی خوزستان جنگ را بر کشورمان تحمیل نمود و ۱۶۰۸ کیلومتر از مرزهای کشورمان را در استانهای اسلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان به اشغال خود درآورد.

سردار فضلی با اشاره به عملیات های انجام شده در منطقه تنگه چزابه عنوان کرد: یکی از هجمه های سنگین و پرآتش دشمن در چزابه انجام شد که برای حفظ آن، مردان خراسانی ۴۰ گردان از عملیات فتح المبین با محوریت شهیدانی همچون شوشتری، اوج ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

فرمانده لشگر ۱۰ حضرت سید الشهداء(ع) در سالهای دفاع مقدس اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف در بین ما و امام  ماست که باید در این خصوص هوشیار و بیدار بود.

سردار فضلی عنوان کرد: دفاع مقدس نمادی از وحدت شیعه و سنی بود، زیرا رزمندگان بسیاری از مذاهب مختلف در کنار یکدیگر و برای ادای تکلیف و دفاع از اسلام پای در میدان نبرد نهاده بودند.

وی تأکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا از آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس پاسداری کرده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

3001/پ/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها