خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 10 درصدی میزان تردد خودروها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: جاده‌های استان همدان بیشترین فراوانی تصادفات را بر اثر واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۳۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی شاکری اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی پلیس تا ششم فروردین ماه تردد 3 میلیون و 600 هزار خودور از جاده‌های استان همدان ثبت شد.

وی از افزایش 10 درصدی میزان تردد خودروها نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: جاده‌های استان همدان بیشترین فراوانی تصادفات را بر اثر واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است به طوری که عامل 62 درصد تصادفات استان تاکنون به دلیل واژگونی خودرو بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تاکنون گزارشی از وقوع تصادف وسیله نقلیه عمومی در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است، بیان کرد: 53 درصد از افرادی که در تصادفات جاده‌ای استان همدان جان خود را از دست دادند مسافران نوروزی بودند.

وی با اعلام هشدار نسبت به ورود شرایط جوی ناپایدار به استان گفت: با توجه به افزایش شدت وزش باد در استان به رانندگان توصیه می‌شود که به منظور جلوگیری از بروز هر سانحه‌ای با سرعت مطمئنه تردد کنند تا با وزش باد کنترل خودرو از دست خارج نشود.

شاکری تصریح کرد: به دلیل بارندگی‌ها سطح معابر برون شهری استان دچار لغزندگی می‌شوند و رانندگان در حین رانندگی شرایط جوی را سنجیده و با احتیاز رانندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات