مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه عنوان کرد

اجرای ۴۰۰ ماموریت اورژانس در ایام نوروز

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: ۴۰۰ ماموریت اورژانس از ابتدای نوروز تاکنون در شهرستان تربت حیدریه اجرا شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۲۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرضا بهروز اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون ۴۰۰ مورد ماموریت توسط پرسنل مرکز فوریت های پزشکی تربت حیدریه در محدوده تحت پوشش دانشگاه انجام شده که این تعداد به نسبت مدت مشابه در سال قبل حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

دبیر ستاد خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: شش ایستگاه سلامت نوروزی در تربت حیدریه استقرار یافته و به مسافران نوروزی ارائه خدمت می نماید و متاسفانه در مدت یادشده تا کنون ۳ نفر در اثر سانحه تصادف جان خود را ازدست داده اند.

وی ادامه داد: در همین مدت ۲ هزار و ۵۶۳ نفر به اورژانس بیمارستان های تربت حیدریه مراجعه نموده که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۱۵درصد کاهش یافته است.

بهروز در خصوص اعمال نظارت بر مراکز بهداشتی درمانی و مراکز فروش مواد غذایی نیز گفت: تعداد ۲۵۰ بازدید در راستای نظارت طرح نوروزی از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس ها و مراکز توزیع مواد غذایی انجام که بیشترین تعداد بازدید از مراکز توزیع و فروش مواد غذایی بوده است.

وی گفت: تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا بانظارت دقیق در حوزه سلامت در خدمت رسانی به مسافران نوروزی به وظایف خود عمل نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها