خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمان شهدا استان اصفهان گفت: ۲۳۰ نفر برادر و ۸۰ نفر خواهر به عنوان خادم ‌الشهدا از استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۱۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان امیرحسین پزشکیبا اشاره اعزام خادمان شهدای استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: ثبت‌نام خادمان شهدا در آذرماه سال گذشته انجام شد و 640 نفر برادر و 300 نفر خواهر از استان اصفهان در سایت کمیته مرکزی خادمان شهدا ثبت‌نام کردند که از این تعداد 520 نفر برادر و 260 خواهر مصاحبه و گزینش شده‌اند.

وی افزود: اعزام 60 نفر خادم خواهر در بهمن‌ماه سال گذشته برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خواهران، اعزام20 نفر خادم برادر برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی برادران از ابتدای اسفندماه لغایت 15 اسفندماه سال گذشته و اعزام 22 خادم خواهر و 20 خادم برادر برای اردوهای راهیان نور دانشجویی از جمله اعزام‌های کمیته خادمان شهدای استان اصفهان در ماه‌های اخیر است.

مسئول کمیته خادمان شهدا اصفهان بیان کرد: در مجموع از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه سال جاری 230 خادم برادر و 80 خادم خواهر در قالب طرح ملی و استانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور جهت خدمت به زائران در این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: استان اصفهان یکی از استان‌هایی است که سهمیه بالایی در اعزام خادمان در قالب طرح ملی دارد، در همین راستا 120 نفر از برادران خادم از استان اصفهان برای راهنمایی و خدمت‌رسانی به زائران در یادمان‌های شهدا اعزام می‌شوند، همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته 10 نفر از خادمان خواهر برای نخستین بار در یادمان‌های شلمچه و دوکوهه حضور می‌یابند.

پزشکی افزود: سایر خادمان شهدای استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران استان اصفهان در اردوگاه‌های شهید باکری خرمشهر، شهید مسعودیان اهواز، شهید حیدری دارخوین و شهدای مدافع حرم شوش حضور دارند.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح تداوم و ارتباط با زائر و خادم در 7 استان کشور تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی و بر اساس دستورالعمل کمیته مرکزی خادمان شهدا اجرا می‌شود که در این طرح زائرانی که تمایل دارند در برنامه‌های جاری و فرهنگی کمیته خادمان شهدا استان اصفهان شرکت کنند، در اردوگاه‌های این استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور ثبت‌نام می‌شوند.

مسئول کمیته خادمان شهدا اصفهان با اشاره به ترکیب سنی و شغلی خادمان شهدای استان اصفهان خاطرنشان کرد: خادمان شهدای اصفهان از اقشار مختلف مردم همچون پزشک، دانشجو، دانش‌آموز، شغل آزاد، جانبازهای دفاع مقدس، طلبه با ترکیب سنی 15 سال تا 65 در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای خدمت‌ به شهدا و زائران آنان حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها