از ۲۶ اسفند ماه تا پایان روز ششم فروردین ماه ۹۵ نزدیک به ۸ هزار پرواز داخلی و بین‌المللی انجام شده که از این تعداد نزدیک به ۳ هزار پرواز بین المللی و بقیه داخلی بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۱۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  رضا جعفرزاده مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: از ۲۶ اسفند ماه تا پایان روز ششم فروردین ماه ۹۵ نزدیک به ۸ هزار پرواز داخلی و بین‌المللی انجام شده که از این تعداد نزدیک به ۳ هزار پرواز بین المللی و بقیه داخلی بوده است.

جعفرزاده با بیان اینکه بازگشت سفرهای نوروزی بخش هوایی آغاز شده است، گفت: گزارشها حاکی است ۹۰ درصد از سفرهای نوروزی از شش فرودگاه، در تهران فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و در شهرستان ها مشهد مقدس، کیش، شیراز و اصفهان از جمله فرودگاه های پر تردد بشمار رفته اند.

وی تصریح کرد: بالاترین حجم نشست و برخاست را در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه شاهد بوده ایم که تعداد آن به ۱۹۴۲ پرواز رسیده که از این تعداد ۸۰۴ پرواز آن بین المللی و ۱۱۳۸ پرواز آن داخلی بوده است.  

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری، انسجام و هماهنگی مجموعه های دخیل در انجام پروازها چون شرکت فرودگاه های کشور، شرکت های هواپیمایی و عوامل امنیتی و انتظامی مستقر در فرودگاه ها را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که روند بازگشت سفرهای نوروزی بخش هوایی نیز متناسب با انتظارات مسافران پروازها باشد.  

جعفرزاده در پایان گفت:  استفاده مسافران از پورتال سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir   برای دریافت اطلاعات دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز  به هنگام خرید بلیت هواپیماو انتقادات و پیشنهادات و پرتال شرکت فرودگاههای کشور www.airport.ir برای دریافت اطلاعات وضعیت پروازها و سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی برای دریافت نرخ بلیت جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی و جلب رضایت مسافران نوروزی بسیار مفید و مؤثر واقع شده است.

ارسال نظرات