خبرهای داغ:
یکی از خادمین شهداء اظهار کرد: کار شهدا را قلبآ و عقلا درک کنیم و از نفسهای شیطانی دور شویم.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۹۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، یکی از خادمین شهداء در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: خدمت به زائرین شهدای هشت سال دفاع مقدس را یک وظیفه ذاتی خود می دانم چرا که شهدای ما برای دفاع از خاک کشورمان از همه چیز گذشتند.
وی خاطر نشان کرد: در طی مدت خادمی خود دیدم که زائرین برای آشنای با مناطق جنگی و بازدید و همچنین از نزدیک با خانواده شهدا احساس همدردی می کنند که برای آنها بسیار تآثیر گذار است که وقتی بنده این وقایع را مشاهده می کنم متحول می شوم.
این خادم الشهداء یادآور شد: هدف من پیشرفت کشورمان است و برای هدفم نهایت تلاشم را می کنم و برای آبروی مملکتم  در هر عرصه ای که می توانم مایه می گذارم آنگونه که شهداء برای رسیدن به هدفشان از همه چیز گذشتند.
این خادم بسیجی تصریح کرد: پیام من حقیر این است من و همه مردم کمی تفکر و تأمل کنیم و ارزش کار شهدا را قلبآ و عقلا درک کنیم و از نفسهای شیطانی  دور شویم و راه درست را در هر کاری انتخاب کنیم و بدانیم شهداء سختی های زیادی برای این نظام و انقلاب کشیدند.
وی در پایان به حرف دل خود اشاره کرد و عنوان کرد: حرف دل زیاد دارم و نمی دانم از اعترافاتم درمحضر شهدا بگویم یا نه، فقط جمله تکرای این را بگویم که شهدا از اعماق وجودم می گویم شرمنده ایم.
3001/ت/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها