جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، استقبال و حضور جوانان از اردوهای راهیان نور امسال پرشور و شعور و بیشتر از سالهای قبل عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۹۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: سرهنگ حسینی با حضور در جمع زئران راهیان نور استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان اظهار کرد: امسال یکهزار و 200 نفر از زائران راهیان نور از شهرستان های استان زنجان در غالب کاروان های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی و محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: کاروان راهیان نور دانشجویی از تاریخ 7 مرداد 94 شروع و تا تاریخ 7 اسفند 94 در قالب دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه های استان زنجان و شهرستان های تابعه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اندکه استقبال دانشجویان از اردوهای راهیان نور بسیار عالی بود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور محلات برادران و خواهران عنوان کرد: کاروان راهیان نور محلات از تاریخ 11 مرداد 94 شروع و تا 11 فروردین 95 ادامه خواهد داشت .

سرهنگ حسینی در ادامه با اعلام خبر اعزام به راهیان نور جنوب کشور بصورت خانوادگی تصریح کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نسبت به خانواده هایی که تمایل به مسافرت و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور را دارند، نسبت به اسکان آنها در شهر آبادان اقدام نموده است .

وی در ادامه در بیان اهداف اعزام کاروان های راهیان نور اعلام کرد: هدف از اجرای برنامه های مختلف در اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس و رزمندگان به نسل جوان جامعه می باشد ،که الحمدلله استقبال و حضور جوانان امسال بیشتر و پرشور تر از سالهای قبل است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه اعلام کرد: ما درسال های قبل نسبت به اسکان زائران راهیان نور استان زنجان محل هایی را برای اسکان زائران اجاره میکردیم، اما در سال جدید با همکاری معاونت های سپاه استان زنجان و مسئولین استان بیش از 700 نفر زائر را در اردوگاه شهید باکری واقع در 5 کیلومتری جاده خرمشهر اسکان داده ایم، که برای تهیه و پخت غدا برای زائران راهیان نور آشپزخانه اردوگاه راه اندازی شده است.

وی در تشریح اقدامات فرهنگی در طول اردوهای راهیان نور افزود: اقامه نماز جماعت ،شرکت در مراسمات دعای ندبه و کمیل ، توزیع بسته های فرهنگی بین زائران، بازدید از مناطق و یادمان های عملیاتی رمضان ،نهر خین و بازدید و زیارت از شهدای تازه تفحص شده در معراج الشهدای شهر اهواز را از جمله اقدامات فرهنگی در طول اردوهای راهیان نور سال جاری دانست.

ارسال نظرات