خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: بسیجیان به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس همچون شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروندکنار و دیگر مناطق بازدید خواهند نمود.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۸۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرگرد خدادادي فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از اعزام 140 نفر از بسیجیان شهرستان به مناطق هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
وی گفت: این بسیجیان به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس همچون شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروندکنار و غیره دیگر مناطق بازدید خواهند نمود.

سرگرد خدادادی با بیان اینکه این بسیجیان در قالب 3 دستگاه اتوبوس امروز چهارشنبه 95/1/4 اعزام خواهند شد افزود: همه امکانات برای زائرین شهدا در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز پیش بینی شده است و کاروان ها و خودروهای شخصی به مدت سه روز از اسکان و تغذیه رایگان در این اردوگاه بهره مند می شوند.

سرگرد خدادادي فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان، هدف از این حرکت بزرگ و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی را انتقال ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان نمود.

وی اظهار داشت: این حرکت بزرگ بیعتی با امام راحل، شهدا و ولایت و رهبری است ما باید با گسترش این گونه حرکتهای ارزشی و فرهنگی از نفوذ دشمن بر افکار و بینش جوانان جلوگیری کنیم راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده و خنثی کننده جنگ نرم دشمن در تداوم حرکت فرهنگی کربلای سرخ عاشورایی است .

وی در ادامه یکی دیگر از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور را ایجاد پیوند بین نسل ایثار، شهادت و دفاع مقدس با نسل‌های امروز و آینده دانست و گفت: برای انتقال این فرهنگ به جوانان باید آنها را به جایی ببریم که گذشت و ایثار در آن رخ داده و تمام خاک آن منطقه پر از شور و معنویت بوده است.

وی افزود: نام راهیان نور هم به منزله این گذشت و معنویت است جوانان غیور ایرانی با فرهنگ شهید و شهادت از میهن اسلامی دفاع کردند و به واسطه همین خون‌های پاکی که به پای نظام و انقلاب ریخته شد امروز دشمنان مایوس و ناامید هستند و همه ما امانتدار خون شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در ادامه افزود: برگزاری راهیان نور که یک حرکت فرهنگی گسترده است و در گسترش آرمان‌های امام و شهدا و حفظ دستاوردهای نظام بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: یکی از اصولی که در مکتب انسان سازی اسلام هست تکلیف گرایی می باشد که خداوند برعهده انسانها گذاشته است و شهدا در هشت سال دفاع مقدس آن را در عمل با ایثار و رشادتهای خود برای ما نشان دادند.

وی در پایان افزود: ما برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تکلیف خود را نسبت به اسلام به درستی انجام دهیم باید با اخلاص، بصیرت و عمل به موقع همراه با ولایت کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها