فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: اردوهای راهیان نور عمق بخشی ارزش های اسلامی و درس بزرگ ایثار و فداکاری است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۷۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از ایلام پویا، سرهنگ "قدرت اله کریمیان" فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه بازدید از قرارگاه عملیاتی امیرالمومنین (ع) بانروشان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اردوهای راهیان نور عمق بخشی ارزش های اسلامی و درس بزرگ ایثار و فداکاری است.

کریمیان اظهار کرد: راه شهدا راه آزادگی، ذلت ناپذیری و ولایتمداری بود و هرآنچه که امروز ایران اسلامی از عزت، افتخار و غرور ملی دارد به برکت خون شهدا است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته خود به مناطق عملیاتی جنوب فرمود «یاد دوران دفاع مقدس نباید از یادها برود. آمدن به این مناطق جنگی چه در تعطیلات نوروزی و چه در دوره‌ی سال؛ که بحمدالله حالا در دوره‌ی سال هم کسانی از سرتاسر کشور به این مناطق مسافرت می کنند و این سرزمین‌ها را زیارت میکنند بسیار کار پسندیده‌ای است، کار درستی است، کار عاقلانه‌ای است که ملت ایران می کند؛ خاطره‌ی این سرزمین‌ها را زنده نگه دارید».

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: این اردوهای مقدس موجب می شود که یادمان نرود چه خون هایی در راه انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شده و چه حماسه هایی در این مناطق رخ داده است.

وی عنوان کرد: در سال 94 تعداد 1572 نفر در حوزه شهرستان ایلام از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

این فرمانده نظامی خاطر نشان کرد: همچنین تعداد 32035 نفر در سطح شهرستان ایلام نیز از مناطق عملیاتی داخل استان (شرهانی، قلاویزان و بانروشان) بادید به عمل آوردند.

کریمیان تاکید کرد: در 5 روز اول فروردین تعداد 3700 نفر از قرارگاه امیرالمومنین (ع) بانروشان بازدید کردند.

ارسال نظرات