رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: یادواره شهدای ورزشکار زن، مدافعان حرم و ارامنه ازجمله فعالیت های سازمان بسیج ورزشکاران در سال 95 است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۷۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: در سال 95 سه یادواره شهدا برگزار می کنیم؛ اولین یادواره ای که در سال آینده پیش بینی شده یادواره شهدای ورزشکار زن و دومین یادواره شهدای ورزشکار دفاع از حریم اهل بیت(ع) و یادواره شهدای ورزشکار ارامنه را برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق سه یادواره شهدا در سال 95 مشخص نیست، عنوان کرد: همچنین در سال جدید برگزاری یادواره شهدای ورزشکار هر استان و فدراسیون های ورزشی در اولویت برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران قراردارد.

آذرنوش با تاکید بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی و فرهنگی در ورزش، اظهار کرد: هر ورزشکار، مربی و مدیر ورزشی باید بداند که تمام تلاش‌ها و کوشش‌هایی که انجام می‌دهد برای گسترش اخلاق و توسعه آن در جامعه است.

آذرنوش اظهار کرد: اگر تمام کسانی که در عرصه ورزش فعالیت می‌کنند در کنار مسئولیت فنی خود مسئولیت فرهنگی و ارزشی را نیز در قبال خود و جامعه داشته باشند، به طور قطع یک خروجی ارزشمندی در ورزش کشور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: انتظارات اخلاقی از ورزشکاران احترام به مربی، داور، تماشاگران، پیشکسوتان، انتقال آموزه‌های اخلاقی، رعایت ادب و شئونات فرهنگی، کنترل خشم، احترام به قوانین و دوری از دوپینگ و بازی ناجوانمردانه است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه در سال جدید افتتاح یادمان شهدای ورزشکار در استادیوم آزادی و چند استان انجام می شود اظهارداشت: در سال گذشته استان های کرمانشاه، اصفهان و مازندران برترین استان های سازمان بسیج ورزشکاران در کشور شدند که در بحث برگزاری یادواره شهدا، جذب حداکثری بسیجیان ورزشکار، تشکیل حلقه های صالحین و فعالیت های ابلاغی موفق عمل کردند.
ارسال نظرات