امام جمعه موقت شهرستان ایوان گفت : اقتصادمقاومتی یعنی اینکه ما به جوانان و نیروی داخل اتکا کنیم و تولید را به آنها بسپاریم.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۶۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از پایگاه خبری جویزر ، حجت الاسلام احمدیان امام جمعه موقت شهرستان ایوان در اولاین نماز جمعه سال 95 اظهار کرد : امام صادق (ع) می فرمایند تمام دانشها در چهار موضوع خلاصه می شود ، اول خدا شناسی ، دوم خود شناسی بعد شناخت موانع دین داری و آخر وظیفه شناسی است.

وی گفت : باید بر مردم غیور جمهوری اسلامی دورود فرستاد که 37 سال است وظیفه خود را بخوبی شناخته اند و در مقابل مستکبیرن عالم و در راس آنها آمریکا یک گام عقب نشینی نکرده اند ، بعضی ها امروز دارند راه را اشتباه می روند تصور می کنند همه چیز در گرو ارتباط با آمریکاست ، یک روز او را کداخدا می نمامند یک روز ژاندارم منطقه ، می خواهند با رنگ و لعاب دادن به نام آمریکا و بزک کردن آن جلوه حق به او بدهند اما باید بدانند این مردم هوشیارند و بخوبی حق را از باطل تشخیص می دهند.

امام جمعه موقت ایوان ادامه داد : جنایت اتفاق افتاده در بروکسل را محکوم می کنیم و کتن انسانهای بیگناه در منطق اسلام باطل است ، اما باید این را بدانیم داعش محصول دست همین اروپایی هاست و الان ظلم ساختگیشان دامن خودشان را گرفته است و اکنون ته چاهی قرار دارند که خودشان کنده اند.

حجت الاسلام احمدیان افزود : متاسفانه در خبرها آمد که شورای حقوق بشر سازمان ملل با 22 رای کشور ما را محکوم کرد ، ما نمیدانیم دولت ما با این همه سردادن شعار تعامل با دنیا چه جوابی برای این حرکت دارد ؟ این است تعامل با دنیا ؟ این چه تعاملی است.

خطیب نماز جمعه شهر ایوان ابراز کرد : رهبر معظم انقلاب امسال را سال "اقتصادمقاومتی ، اقدام و عمل" نامیدند ، این نشان می دهد حضرت آقا از شعار دادن راضی نیستند و موقع اقدام فرا رسیده است وقت آن رسیده که اقتصاد مقاومتی اجرایی شود ، اگر از چندسال قبل مسئولین این رهنمودها را سرلوحه کارشان قرار می دادند الان شاهد سایه شوم تحریمها بعد از برجام نبودیم ، الان شاهد ریختن بتن در قلب راکتور اراک نیودیم ، الان شاهد این همه جوان تحصیلکرده بیکار نبودیم ، الان شاهد این وضعیت نامناسب خیابانهای سطح شهر نبودیم ، شهری که در راه دفاع از آب و خاک 364 شهید تقدیم کرده است آیا باید وضعیتش اینطور باشد.

امام جمعه موقت شهر ایوان تصریح کرد : اقتصادمقاومتی یعنی اینکه ما به جوانان و نیروی داخل اتکا کنیم و تولید را به آنها بسپاریم ، رهبری فرمودند امروز نیازمند اقدام و عمل هستیم ، بعضی ها متاسفانه فقط با نام رهبر انقلاب شعار می دهند ولی در صحنه عمل از آرمانهای ایشان فاصله زیادی دارند ، مردم دنبایل بهبود وضعیت معیشت ، اقتصاد و اشتغال جوانان هستند.


ارسال نظرات