امام جعمه اشکذر تصریح کرد: شعاری که مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار امسال تعیین فرمودند شعاری کلیدی است و یک‌راه امن برای گذر از مشکلات و رکود اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۳۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشتن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ‌افزود: زنان ما اگر امروز عصمت، عفت و حجابی دارند به واسطه بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) است که حریم‌دار بانوان دنیاست.


محمد رضا طالبیان ادامه داد: باید ایام ولادت آن حضرت به شایسته‌ترین شکل گرامی داشته شود چرا که دنیا تشنه معارف فاطمی است.

خطیب جمعه اشکذر با بیان اینکه شعار سال، مبنا و محور برای همه جهت‌گیری‌های کشور و به‌عنوان هدفی میان‌مدت در برنامه‌ریزی‌های کلان و بلندمدت کشور است، گفت: معظم‏‌له شعار سال جدید را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» انتخاب و آرزو کردند که این شعار در عمل تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: شعاری که مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار امسال تعیین فرمودند شعاری کلیدی است و یک‌راه امن برای گذر از مشکلات و رکود اقتصادی است.

طالبیان در ادامه خطاب به مسئولین گفت: مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد هرگاه سخنی گفتند مسئولین فقط حرف زدند و مردم عملی را مشاهده نکردند دولت باید از حرف زدن صرف گریزان باشند و عمل کنند.

وی ادمه داد: دولت باید همانند شعار خود دولت تدبیر و امید باشد اول تدبیر و بعد امید را به جامعه منتقل کند نه قبل از انجام عملی امید را در جامعه گسترش دهد.

ارسال نظرات