معاون فرماندار اشکذر:

نظارت بر بازار میوه و اصناف شهرستان اشکذر در تعطیلات نوروز تشدید می‌شود

معاون فرماندار اشکذر از توزیع سیب و پرتغال طرح تنظیم بازار در شهرستان اشکذر خبر داد و از نظارت منظم، خوب و مستمر اداره صنعت و معدن بر بازار و اصناف تقدیر کرد
کد خبر: ۸۶۵۳۱۳۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: باهدف تنظیم بازار در تعطیلات نوروز نهمین جلسه کمیسیون نظارت با حضور اعضا در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

معاون فرماندار اشکذر در این جلسه نظارت بر بازار در برخی از ایام سال ازجمله تابستان‌ها، تعطیلات نوروز و روزهایی که مسافران و گردشگران بیشتری به بازار مراجعه می‌کنند را مهم دانست و خواستار تشدید آن از سوی دستگاه‌های مسئول در ایام نوروز شد.

علیرضا ابوالحسنی افزود: درصورتی‌که اعضای کمیسیون و بازرسان آن، نظارت منظم، خوب و مستمری بر بازار و اصناف داشته باشند از تخلفات صنفی کاسته خواهد شد.


وی با عنوان اینکه بازاریان شهرستان اشکذر افرادی منصف و خوش‌برخورد هستند یادآور شد: اعتماد مردم به بازار مهم‌ترین عامل برای جذب بیشتر مشتری است
.

معاون فرماندار اشکذر از رصد مستمر توسط بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان خبر داد و تأکید کرد: با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.


ابوالحسنی اظهار داشت: توزیع سیب و پرتغال ویژه طرح تنظیم بازار با قیمت مصرف‌کننده 2100 تومان در شهرستان اشکذر آغازشده است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با اداره صنعت و معدن شهرستان که در ایام نوروز نیز دایر می‌باشد در میان بگذارند.

در پایان آخرین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان از اعضا تقدیر شد.


ارسال نظرات