منتخب مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار اشکذر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان امام‌جمعه اشکذر دیدار و از مراکز استقبال نوروزی شهرستان بازدید کردند
کد خبر: ۸۶۵۳۱۳۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

به گزارش بسیج ازاشکذر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ منتخب مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سومین روز نوروز 95 با حضور در شهرستان اشکذر با امام‌جمعه اشکذر دیدار کرد.

در جریان این دیدار "حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان" با تبریک سال نو به آقای مهندس "موسوی " انتخابات هفتم اسفندماه را حضور بی‌نظیر مردم دانست و افزود: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند تا با عمل به وعده‌های خودپاسخ شایسته‌ای به این حماسه ملت داشته باشند.

مهندس موسوی در ادامه جشنواره غذاهای بومی و محلی با عنوان "مزه چشان " را افتتاح کرد. این جشنواره توسط بانوان فعال شهرستان در محل پارک بانوان و باهدف آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با آداب و سنت های این خطه برگزارشده است.

منتخب مردم در مجلس دهم سپس با حضور در مسجد ریگ رضوانشهر از این بنای زیبای تاریخی و مذهبی دیدن و در جمع صمیمی مردم حاضر شد.

مهندس موسوی در پایان برنامه های خود در شهرستان از مراکز استقبال مسافران نوروزی نیز بازدید و از مجریان و دست اندرکاران این جایگاه‌ها تقدیر کرد.


ارسال نظرات