دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز در نماز جمعه بخش بهمن:
دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز در خطبه نماز جمعه بخش بهمن گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و بیکاری، اجرای کامل و دقیق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۲۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: اولین نماز جمعه بخش بهمن در سال 95، به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز اقامه شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت تحویل سالی که هم در ابتدا و هم در انتها، ولادت حضرت زهرا (س) را داریم، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و بیکاری، اجرای کامل و دقیق اقتصاد مقاومتی است.
موسوی افزود: همچنین ایشان در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فرمودند: آمریکا دوست ما نیستف دشمن ما است. کسی که از یک طرف سفره هفت سین در کاخ سفید پهن می کند و از طرف دیگر تحریم ها را زیاد می کند، چگونه می تواند صادق باشد و ادعای دوستی کند؟
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان و حملات تروریستی در بلژیک تصریح کرد: همه این جنایات از عوامل و دست پرورده های آمریکا و استکبار جهانی است، که این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
خطیب جمعه بخش بهمن ضمن تبریک سال نو به نمازگزاران عنوان کرد: نوروز در اسلام جایگاه ویژه ای دارد، تا جایی که احادیث و روایات زیادی در مورد آن نقل شده است.

موسوی گفت: دعای يا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار، يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار، يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال، حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال دعایی است که در دین اسلام برای لحظه تحویل سال آورده است، پس بنابراین بر خلاف تصور بعضی ها، نوروز یک عید باستانی نیست.


دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز توصیه کرد: نوروز محاسنی همچون صله رحم، خانه تکانی و نظافت عمومی دارد که باید رعایت شود و معایبی نیز دارد، مانند تخریب محیط زیست، چشم و هم چشمی و تجمل گرایی که باید پرهیز شود.

ارسال نظرات