خبرهای داغ:
عاشقان شهدا، میهمان کربلای خوزستان

کاروان راهیان نور بانوان شازند از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید کرد

همزمان با آغاز حضور هزاران دلداده حسینی کاروان راهیان نور بانوان شازند از مناطق عملیاتی خوزستان دیدن کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۸۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان به نقل از  تسنیم ، همزمان با آغاز حضور هزاران دلداده حسینی در استان خوزستان، کاروان راهیان نور بانوان شازند از مناطق عملیاتی خوزستان در هشت سال دفاع مقدس دیدن کرد.

این کاروان شامل 250 بانوی شهر شازند بوده که با هدف آشنایی با رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و با 5 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی و یادمان‌های استان خوزستان شده‌اند.

این کاروان، دومین کاروان راهیان نور عمومی شهرستان شازند بود که در سفر 4 روزه از مناطق عملیاتی جنوب در شهرهای مختلف خوزستان بازدید و از نزدیک با مفهوم شهادت و مقاومت آشنا شد.

پادگان دوکوهه و مقبره شهدای گمنام اندیمشک، فکه، چزابه، دهلاویه، طلائیه، اروندکنار، شلمچه، پادگان شهید محمودوند، معراج الشهدا اهواز، زیارت حضرت دانیال در شوش و یادمان فتح‌المبین از جمله مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان بوده که کاروان راهیان نور بانوان اراک از آن بازدید کرده‌اند.

سومین کاروان راهیان نور عمومی شهرستان شازند در تاریخ 8 فروردین ماه با حضور 100 نفر و در قالب 2 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد و از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس جنوب و جنوب غرب کشور بازدید خواهند کرد.

شهرستان شازند یکی از شهرستان‌های استان مرکزی ایران است و  مرکز این شهرستان، شهر شازند است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک قرار داشته و با استان‌های همدان و لرستان هم مرز است.

شهرستان شازند در دفاع مقدس هشت ساله بیش از 550 شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها