خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر:

مطالبات رهبر معظم انقلاب مطالبات مردمی است

امام جمعه خرمشهر گفت: مطالبات رهبر معظم انقلاب، مطالبات مردمی است و بنا بر شعار امسال باید برای این مطالبات اقدام و عمل کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۷۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر اظهار کرد: علم حقیقی علمی است که همراه با عمل باشد، علم همیشه به عمل دعوت می‌کند.

وی افزود: در روایات هم داریم که عالمی که به علمش عمل نکند مانند جاهلی سرگردان است که هیچ‌گاه از جهل خود خارج نمی‌شود.

امام جمعه خرمشهر عنوان کرد: در جامعه ما همه علم دارند و تکالیف خود را می‌دانند اما فقط یاد گرفته‌ایم که بشنویم ولی عمل نکنیم.

موسوی افزود: مقصود از عالم فقط مرجع تقلید و یا حوزه علمیه نیست، بلکه هر کسی را که می‌داند، شامل می‌شود.

وی با تبریک ولادت حضرت زهرا (ع) گفت: در روز ولادت حضرت زهرا (س) روز مادر و زن هم گنجانده شده است که این مسئله دارای مفهوم خاصی است و همه مردان باید در این روز نسبت به مادر و همسر خود محبت کنند.

امام جمعه خرمشهر در ارتباط با سخنان مقام معظم رهبری در روز اول فروردین خاطرنشان کرد: سخنان رهبری دارای محورهای زیاد و مهمی بود، اما آن چیزی که در اولویت قرار دارد بحث اقتصاد مقاومتی است، باید همه سازمان‌ها و نهادها برای مطالبات رهبری هم‌دل باشند تا بتوانند شعار امسال را عملی کنند.

موسوی در پایان متذکر شد: مطالبات رهبر معظم انقلاب، مطالبات مردمی است و بنا بر شعار امسال باید برای این مطالبات اقدام و عمل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار