خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی حوزه مقاومت بسیج مهدیه:

دوران دفاع مقدس از گنج های تمام نشدنی ارزش های انقلاب است

مسئول عقیدتی حوزه مقاومت بسیج حوزه مهدیه گفت: دوران دفاع مقدس از گنج های تمام نشدنی ارزش های انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۲۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
غلامحسین بهرامی مسئول عقیدتی حوزه مقاومت بسیج مهدیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج قزوین به اهمیت راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور یکی از عملیات های مهم و بزرگ فرهنگی  و کشور است که می تواند جوانان عزیز را با اعتقادات وتفکرات  شهدای گرانقدر آشنا کند.
وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از تمام  عزیزانی که در اجرای  این کار عظیم فرهنگی تلاش می کنند به  جوانان عزیز  ونسل آینده توصیه کرد که وصیتنامه ی شهداء را مطالعه کنند و سعی کنند تا آنجا که می توانند راه و رسم زندگی شهداء را دنبال کنند.   
بهرامی  ادامه داد: دوران دفاع مقدس از گنجینه های تمام نشدنی ارزش های انقلاب است و راهیان نور بهترین فرصت است که این گنجینه برای  نسل های مختلف تبیین شود.
وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ما بسیاری از معادلات جهانی را در ابعاد مختلف بر هم زد، افزود:  بی شک حماسه 8 سال دفاع مقدس  و افتخار آفرینی رزمندگان هرگز از ذهن ملت ایران و نسل های آینده فراموش نخواهد شد و تا ابد در ذهن و خاطره ها ماندگار خواهد ماند.
مسئول عقیدتی حوزه مقاومت بسیج مهدیه کینه دشمنان را از شکست های پی در پی در مقابل  نظام مقدس اسلامی عمیق توصیف نمود و بیان کرد: دشمنان پس از شکست در عرصه جنگ سخت نه تنها  هرگز از کینه ورزی و عدوات خود نسبت به  نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نکشیدند، بلکه دامنه توطئه های خود را در ابعاد مختلف  به روی ملت ایران گسترده تر نمودند.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار