خبرهای داغ:
علی خلج:

راهیان نورتجلی پیوند جوانان با ولایت است

یکی از راویان حماسه هشت دفاع مقدس اظهار کرد: راهیان نورتجلی پیوند جوانان با ولایت است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۲۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علی خلج از راویان دفاع مقدس در جمع زائران راهیان نور شهر قزوین  در منطقه ی عملیاتی بیت المقدس ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت:  از جمله شهدایی که دراین عملیات جانفشانی کردند سردار شهید حسن پور بودند که در آزاد سازی این منطقه نقش بسزایی داشتند.
خلج تأکید کرد: مدیریت فرماندهی شهید حسن پور باعث  غافلگیری دشمن گردید و موجب شکست دشمن در این منطقه شد.
وی اظهار کرد: در عملیات رمضان از لشکر 17 علی ابن ابیطالب نیز در این عملیات حضور داشتند که نیروهای رزمنده  استان  قزوین و استان قم در کنار هم بر علیه دشمن جنگیدند و از جمله شهدایی که در این لشکر به شهادت رسیدند شهید زارعی بود.
 این راوی دفاع مقدس در ادامه افزود: شهید زارعی دقیقا زمانی به شهادت رسیدند که بنده پست نگهبانی قبل از ایشان بودم و زمانی کوتاهی از پست ایشان نگذشته بود  که با اصابت گلوله ای به این سنگرش، این عزیز به شهادت رسیدند.
خلج تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که ما زمانی که وصیت نامه ای این شهید بزرگوار را که دقیقا دو روز قبل از شهادتشان نوشته شده بود نگاه کردیم، این شهید، تاریخ شهادت خود را در وصیت نامه نوشته بود که به ما  ثابت کند شهادت هنر مردان خدا و مجاهدین فی سبیل ا.. است.
وی در پایان یادآورشد: راهیان نورتجلی پیوند جوانان با ولایت است و اگر در مسیر ولایت حرکت کنیم قطعا شهدا از ما راضی و خشنود خواهند شد.
3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها