خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) اقبال شرقی:

با خودسازی، بصیرت و ولایت پذیری حافظ خون شهداء باشیم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) اقبال شرقی بیان کرد: با خودسازی، بصیرت و ولایت پذیری حافظ خون شهداء باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۲۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
سید محمد برزگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تبریک سال جدید اظهار کرد:: امسال٬ سال تحویل را در کنار شهدا بودیم و امیدوارم که تا پایان سال شهدا کنار ما باشند و ما را به سمت راه درست هدایت کنند و در همین راه نگه دارند٬  چرا که اگر شهدا مراقب ما نباشند ما نیز نمی توانیم از نفس خود مراقبت کنیم.
وی با اشاره به جنگ نرم تشریح کرد: با توجه به اینکه ما نسل سوم انقلاب هستیم٬ تنها از دفاع مقدس شنیدیم و چند درصدی از وقایع را از طریق رسانه ها و تلویزیون دیده ایم٬ اما امروز هجمه های سنگین دشمن اصلی آمریکا٬ اسرائیل و انگلیس از نو آغاز شده است.
برزگری یادآور شد: دشمنان مطمئن هستند که از طریق جنگ سخت و نظامی نمی توانند بر ایران غلبه کنند٬ بنابراین تمام تمرکز و بودجه خود را بر روی جنگ نرم و جنگ فرهنگی قرار داده اند.
این خادم الشهدا تاکید کرد: همه شهدا برای اینکه ما در سلامت و امنیت زندگی کنیم از خون خود گذشتند٬ ما هم باید از خون شهدا دفاع کنیم که این امر با خودسازی٬ بصیرت و ولایت پذیری ممکن است.
فرمانده حوزه امام خامنه ای منطقه اقبال شرقی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس جامعه در مسائل مختلف سیاسی٬ اجتماعی٬ فرهنگی و وجود ماهواره و شبکه های اجتماعی ما باید بصیرت و دانش خود را افزایش دهیم.
وی گفت: ما باید خود را به ولایت نزدیک کنیم٬ هر چه به ولایت نزدیکتر شویم آینده خوبی برای کشور و اسلام رقم می زنیم.
برزگری یادآور شد: حوزه استحفاظی امام خامنه ای با توجه به اینکه در منطقه اقبال شرقی قرار دارد٬ با توجه به اینکه هیچ نهاد دولتی و فرهنگی در این منطقه فعالیت ندارد٬ در طول سال با برنامه های متفاوت سعی دارد مردم منطقه را به عنوان یاری گران انقلاب و اسلام تربیت کند.
وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان شوق دارند که به سمت شهر بیایند  در این میان هدف ما تشکیل خانواده در داخل روستا٬ جلوگیری از مهاجرت و برنامه ریزی و داشتن برنامه فرهنگی جوانان به سمت ناهنجاری های اجتماعی نروند.
3001/ت/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار