اردو های راهیان نور از زمان شروع تاکنون هرساله پذیرای میلیونها نفر از مردم ایران اسلامیست.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۰۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

خبرگزاری بسیج مازندران، همه شهرها هرساله از ماهها قبل از آغاز این رویداد آماده می شوند تا سفری شیرین برای زائران مشهد شهدا رقم بخورد.

فرمانده ناحیه بهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بهشهر شهری زیبا در مازندران است . مسئولان بهشهر نیز از چهار ماه پیش اقدامات خود را آغاز کرده اند.
سرهنگ نجفی فرمانده سپاه بهشهر می گوید: " فرماندار، امام جمعه، شوراهای شهر و روستا و مسئولان ادارات از سه ماه قبل از راهیان نور ستادی را تشکیل دادند که که مقدمات را فراهم کنند، که سپاه مسئول کمیته اعزام شد. وجود این ستاد تمام مشکلات اعزاممان را مرتفع کرد."
نجفی راهیان راه حج بصیرتی تشبیه و لازمه اصلی آن را تفکر می داندو می گوید:
"باید دید که علت ماندگاری شهدا و راهشان چه بود؟ که هر عقل سلیم به این خواهد رسید که ماندگاری آنان در تبعیت از ولایت و همنشینی دستگیری مستضعفان است."
وی با تشکر از فعالیت خادمان اردوگاههای مازندران در خوزستان، مدیریت این اردوگاهها را جهادی و بسیجی خواند و با اشاره به یادمان هفت تپه گفت:
"من از همه مسئولان امر، از استادندار محترم ، نمایندگان مردم در مجلس و همه عزیزانی که می توانند می خواه نگاهی ویژه به این معراج شهدای مازندران نمایند و به بازسازی این منطقه کمک نمایند."

ارسال نظرات
پر بیننده ها