خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر گفت: پیشخوان های شهرنت تمام الکترونیکی در سطح کلانشهر تبریز کلیه خدمات بانکی را به صورت آنلاین و در 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد اسدزاده با اعلام این خبر گفت: بانک شهر با استقرار هشت پیشخوان شهرنت تمام الکترونیکی در سطح کلانشهر تبریز که کلیه خدمات بانکی را به صورت آنلاین و در 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهند گام مهمی را در عرصه ظهور و معرفی جدید ترین خدمات بانکی غیرحضوری برداشته است.
وی گفت: اهمیت پیشخوان ها در ایام تعطیلات نوروز که کلیه خدمات بانکی را در 24 ساعت شبانه روز و بدون کوچکترین وقفه به همشهریان گرامی و مسافران عزیز ارائه می دهد و با استقبال بسیار گسترده همشیهریان عزیز مواجه گردیده است، بیش از پیش نمایان می شود.
سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر افزود: در راستای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی مدیریت بانک شهر در منطقه شمالغرب کشور در ایام تعطیلات نوروزی به صورت حضوری و پشتیبانی عالی و تمام وقت از بروز هرگونه مشکل جلوگیری نموده اند.
اسدزاده افزود: این گام مهم را باید جنبشی مهم در عرصه فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و تلاش های دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک و با هدف ارتقای هرچه بیشتر بهره وری و ارائه بی وقفه خدمات به همشهریان دانست.
وی در خصوص خدمات قابل ارائه در شهرنت بانک شهر گفت: واریز و برداشت وجه نقد، صدور آنی کارت هدیه با طرح و متن های دلخواه، افتتاح حساب، خدمات انتقال وجه شتابی از جمله خدمات ارائه شده در شهر نت بانک شهر می باشد.
پروژه پیشخوان های شهرنت از سال 1393 با هدف کاهش مراجعات مشتریان به بانک ها، تسریع در امر خدمت دهی، کاستن از بار ترافیک شهری ناشی از مراجعات عملیات بانکی مشتریان، ارئه 24 ساعته خدمات بانکی و... آغاز شد.
در حال حاضرمدیریت بانک شهر در منطقه شمالغرب کشور توانسته است با همکاری بی نظیر شهرداری کلانشهر تبریز گامی مهم در ارئه خدمات نوین بانکی به همشهریان تبریزی و منطقه برداشته باشد.

ارسال نظرات