فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده شهدا و ایثارگران در سالجاری دیدار داشت
کد خبر: ۸۶۵۲۹۷۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در حاشیه دیدار با چند خانواده شهید در اظهار داشت: امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و حرکت در مسیر اهداف آنان بهترین پاسخ به ایثار و از جان گذشتگی‌هایشان است، تصریح کرد: صبر، ایثار و فداکاری خانواده جانبازان و ایثارگران مایه افتخار ملت ایران است.

به گفته سردار رجبی، شهدا با گذشت از جان خود امنیت را برقرار کردند که باید تا قیامت در مقابل عظمت کار آنها سر تعظیم فرود آوریم.

وی بر عمل به وصایای شهدا به عنوان یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: در کنار زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، باید به آنچه آنها می‌خواستند و می‌خواهند، عمل کنیم.

اسدار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر؛با حضور در منازل خانواده های بیماران صعب العلاجایثارگر، با تبریک سال نو از آنان سرکشی و عیادت نمود.

وی در این دیدار ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات این خانواده ها، شخصا دستور رسیدگی و رفع مشکلات بیماران صعب العلاج این خانواده ها را صادر نمود.

سردار رجبی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک سال نو به همه مردم کردستانگفت: امیدوارم در سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل"مزین و نامگذاری شده،سالی پر از خیر و برکت و شادکامیبرای همه هموطنانعزیز باشد.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل و دیدار با خانواده معظم ایثارگران وظیفه ما بوده و این امر مهم موجب شد تا در ابتدای امسال نیز توفیق سرکشی و دیدار با این عزیزان را داشته باشیم که این امرموجب دلگرمی کانون گرم این خانواده ها خواهد شد.

سردار رجبی همچنین در ابتدای امسال با ماموستا سید صلاح الدین حسامی(امام جمعه سنندج)و ماموستا راستی دیدار و سال جدید را به آنها تبریک گفت.

ارسال نظرات