مراسم تجلیل از خادمان شهدا و منتخب جشنواره ره آورد سرزمین نور با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و زائران کاروان های راهیان نور شرکت کننده از شهرستان های ابهر ،خرمدره، سلطانیه،ایجرود و زنجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۵۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:  در این مراسم سرهنگ حسینی با  تبریک سال جدید و خیر مقدم به زائران کاروان های راهیان نور گفت : صدام در اوایل دوران جنگ به کمک شوروی سابق و سایر کشور های حمایت کننده می گفت: من سه روزه خوزستان و ده روزه تهران را از ایران میگیرم ، اما مردم بدون سلاح و تجهیزات در خرمشهر در مقابل دشمنان خود ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دست صدام  و دشمن ندادند.
وی در ادامه افزود: تلاش صدام بر این بود که شهر آبادان را به تصرف خود در آورد و برای همین از زبده ترین نیروهای خود استفاده کرد، اما  غافل از آن که با مقاومت و ایستادگی مردم مواجه شد.
سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه سخنان خود با مهم دانستن عملیات کربلای 5 افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه می باشد که در این عملیات رزمندگان و غواصان در یا دل زنجانی نقش برجسته ای را ایفا نمودند.
وی در ادامه عملیات کربلای 5را به عنوان سخت ترین عملیات به لحاظ طراحی نظامی وعملیات فتح المبین را به عنوان بزرگترین عملیات در دوران دفاع مقدس دانست.
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان از حضور زائران و دست اندرکاران برگزاری اردوی راهیان نورتقدیر و تشکر نمود.
در پایان این مراسم از خادمان شهدا و اردوگاه شهید باکری تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات