خبرهای داغ:

آمادگی مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برای پذیرش زائران در ایام نوروز

مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم گفت: این مجتمع در طول نوروز و سال آماده خدمات رسانی به زائران است.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۴۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی حیدر پور با بیان اینکه مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم در ایام نوروز هم میزبانی برای زائران حرم حضرت معصومه(ع) است،گفت: حدود یک سال و چهار ماه است که مسئولیت این اداره این اردوگاه را بر عهده گرفته ام و بعد از مسئولیتی که بر عهده ی بنده قرار دادند ضمن بهبود خدمات رسانی به مهمانان وزائران، در کیفی کردن بحث تغذیه و اسکان و همچنین یک سری اقداماتی و خدماتی در محوطه ی اردوگاه اقدامات موثری انجام شد که نیاز مهمانان بود؛ مثل راه اندازی چهار واحد آب خوری، فضا سازی و بهبود فضای سبز، نقاشی دیوارها و...

وی افزود: مجتمع ولایت قم دارای زائر سرای جوادالائمه(ع) است که حدود 64 اتاق به صورت مجزاء  و دارای سرویس بهداشتی و حمام و تخت و یک سری امکانات اولیه موجود است.

حیدر پور خاطر نشان کرد: آشپزخانه این مجتمع در طول روز ظرفیت پخت دو هزار نفر روزانه غذا دارد و دارای رستورانی باظرفیت 500 نفر سرویس دهی و حسینه ای با گنجایش 220 نفر، سالن همایش 350 نفری و سالن اجتماعات مبله و سه کلاس به ظرفیت 50 نفر در حال حاضر موجود و یک سری امکانات ورزش عمومی در محوطه موجود است.

مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم با اشاره به مهمانان این اردوگاه گفت: این اردوگاه میزبان همه ی اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون اساتید و... است و ما این امکان را داریم که از همه ی اقشار به همراه خانواده هایشان پذیرایی کنیم.

حیدرپور با اشاره به قیمت رزو سوئیت در این اردوگاه گفت: در قم دو الی سه مجوعه مخصوص پذیرایی از کاروان زائران موجود است که قیمت مصوب ما نصف قیمت آنهاست.

وی افزود: ما کلیه تبلیغات را در شهرستان ها و نواحی و پایگاه ها انجام دادیم و افراد با خورودهای شخصی هم می توانند در این اردوگاه اسکان داشته باشند و خدمات دهی ما مخصوص کاروان زائران نیست.

مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم تصریح کرد: سایت کوله بار اردوگاه فرهنگی تربیتی ولایت قم فعال است و ما در کنار خدمات دهی به زائران، اطلاع رسانی هم می کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار