عمل به اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی است

رهبرانقلاب اسلامی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را فریضه دانست و برای اجرایی شدنش 10 راهکار ارائه داد و فرمودند «اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل در آن، تنها راه نجات کشور از مشکلات کشور است.»
کد خبر: ۸۶۵۲۹۱۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴

خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا اظهارداشت: همانگونه که رهبرانقلاب در چند سال گذشته تهدید جدی علیه نظام و کشور را مسئله اقتصادی بیان کردند و سالها این موضوع را برای عمل مسئولین گوشزد کرده وبرآن تاکید هم داشتند ، تنها راه مقابله با تهدید دشمن، اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه مسئولین باوری به آن نداشتند.

وی افزود: چون بعضی ها این مهم را جدی نگرفتند معظم له این بار هم مجددا سال را اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اقدام و عمل نام نهادند.

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی به خبرنگار بسیج سپاه کربلا در خرمشهر گفت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی داشتند خواستار تحقق این امر از حالت شعاری و خروج ازقالب های همایشی، نمایشی و چاپ بنر و ... شد.

نماینده ولی فقیه سپاه مازندران ادامه داد: رهبرانقلاب اسلامی این را فریضه دانست و برای اجرایی شدنش هم 10 راهکار ارائه داد و فرمودند «اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل در آن، تنها راه نجات کشور از مشکلات کشور است.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار