اعزام 8 هزار آملی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

در ایام نوروز 95 هشت هزار زائز سرزمین نور در قالب 20 دستگاه اتوبوس از شهرستان آمل به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۱۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲

خبرگزاری بسیج مازندران، سروان پاسدار علیزاده مسئول روابط عمومی سپاه آمل در خرمشهر به سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: تعداد20 دستگاه اتوبوس اعم از یک دستگاه اتوبوس از حوزه خواهران وهمچنین یک اتوبوس از حوزه رزمی گردان امام حسین(ع) به سفر راهیان نور اعزام شدند.

علیزاده ادامه داد: در این کاروانها شاهد حضور اعضای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت هستیم و حضور کاروانی ازپایگاه تازه تاسیس منطقه امت آباد امل که بعنوان منطقه در معرض تهدید فرهنگی معروف است امتیاز این دوره از اعزام ها بشمار می آید.

مسئول روابط عمومی سپاه امل اشاره کرد: کاروان راهیان نور امل در هفت تپه و قدمگاه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس سال تحویل را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون قریب به 1160 زائر از امل اعزام شدند بیان کرد: اجرای برنامه در 9 یادمان و 3 زیارتگاه از جمله موارد کاروانها ی راهیان نور در مسیر است .

علیزاده اظهار کرد: آخرین کاروان مردمی راهیان نور امل در قالب 6 اتوبوس در ایام نوروز 95 در تاریخ پنجشنبه 5 فروردین متشکل از اقشار بسیج مساجد و محلات به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار