وقتی که می خواهیم به خدا برسیم باید در سرزمینی حضور پیدا کنیم که یاد حسینی و شورانقلابی داشته باشد و بهتر است که در سال جدید اولین قدم را در سرزمین نور ودر کنار شهدا ی دفاع مقدس گذشته تا با نام شان با امام حسین ع محشور شویم .
کد خبر: ۸۶۵۲۹۰۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۹

خبرگزاری بسیج مازندران، یکی از زائرین سرزمین نور گفت: شهیدان مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند .

سید محمد حسن حسینی دلیل و فلسفه اعزام به راهیان نور را به چند دلیل دانست و افزود: وقتی که می خواهیم به خدا برسیم باید در سرزمینی حضور پیدا کنیم که یاد حسینی و شورانقلابی داشته باشد و بهتر است که در سال جدید اولین قدم را در سرزمین نور ودر کنار شهدا ی دفاع مقدس گذشته تا با نام شان با امام حسین ع محشور شویم .

فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش اداره بهزیستی بهشهر متذکر شد: اکر میخواهیم دشمن آسیبی به ما نرساند باید اهداف و راه روشن شهیدان را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهیم چون شهیدان با شهادت خودشان دشمن را مرعوب کردند و به زانو در آوردند به همین دلیل دشمنان از ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت هراس دارند .

وی اشاره داشت: اگر میخواهیم دشمن اعتقاد به امام زمان و اعتقاد به ارزش های دینی مخصوصا عاشورای حسینی و اعتقاد به ولایت و رهبری را کم رنگ نکند ما هرسال باشهدای دفاع مقدس پیمان ببندیم چون دشمن از شهدا می ترسد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها