معاون اداره کل اوقاف استان یزد:

اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۸۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود میرجلیلی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان یزد اظهار داشت: هر سال استقبال خوبی از سوی مسافران نوروزی و مردم یزد از طرح آرامش نوروزی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این طرح در امامزادگان لازم‌التعظیم و بقاع متبرکه استان یزد برگزار می‌شود و در طول اجرای طرح برنامه‌های مختلفی برای مردم در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: در کنار برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان یزد بحث اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگانی که این امکان را داشته باشند اجرا شد.

میرجلیلی گفت: از ابتدای طرح تا پایان روز سوم فروردین بیش از 10 هزار نفر از مسافران نوروزی که استان یزد را برای سفر خود انتخاب کرده بودند در این اماکن اسکان یافتند.

وی افزود: در روزهای آینده هم بحث اسکان مسافران نوروزی در اماکن متبرکه و امامزادگان انجام می‌شود تا مسافران نوروزی خدمات بهتری دریافت کنند.

ارسال نظرات