خبرهای داغ:
یکی از فعالان فرهنگی اردوی راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور یکی از عوامل موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۶۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
امیر حسین بیگدلو از فعالان فرهنگی اردوی راهیان نور در گفتگوی با خبر نگار خبرگزاری بسیج در خصوص راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور مشهد عزیزانی است که هر کس به طریقی با آنان انس می گیرد و با مدد گرفتن از آنان از پیچ و خم های زنگی به راحتی عبور می کند.
وی  افزود: دشمن اکنون  می خواهد با جنگ نرم و از طریق تهاجم فرهنگی کشور  ما را به زانو در آورد که اردوهای راهیان نور یکی از عوامل موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.
بیگدلو ادامه داد: خدا را شاکریم که در این منطقه به برکت وجود شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر باعث شد که گرد هم آییم واز این شهیدان یاد کنیم.
این فعال فرهنگی هدف از راهیان نور را کسب معرفت و شناخت عنوان کرد وگفت: هدف از راهیان نور بحث تجلیل از افراد یا فرد یا چند رزمنده نیست بلکه امروز بحث معرفت و شناخت است و امروز از تفکر دفاع مقدس یاد می شود و فرهنگ ایثار و شهادت مطرح است.
وی خاطر نشان کرد: در بحث جنگ نرم هم مشاهده شده است که امروز خیلی ها حاضر هستند با تمام وجود خود مثل دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و به وظیفه خود عمل کنند.
بیگدلو در پایان تصریح کرد: امروز دفاع مقدس باعث شده که از ارزش ها وجان فشانی ها به نیکی یاد کنیم و به عنوان الگو، ادامه دهنده راه آنها باشیم.
وی در پایان از کلیه ی خادمین شهدا به ویژه بسیجیان شهر قزوین که در کمک و خدمت زائران همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها