خبرهای داغ:
مسوول اردوگاه راهیان نور پادگان شهید مسعودیان سپاه شهرستان البرز:
مسوول اردوگاه راهیان نور سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت: طرح فرهنگی حرم تا حرم برای زائرین کاروان های اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اجرا شد .
کد خبر: ۸۶۵۲۸۵۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج : ابراهیم خمسه مسوول قرارگاه راهیان نور شهید مسعودیان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با بسیج اظهارداشت: این طرح در قالب بسته های فرهنگی برای زائرین ارائه شده و با توجه به استقبال صورت گرفته در سالهای قبل و شرکت بیش از 800 نفر از زائرین در این طرح موجب شد تا برگه های قرعه کشی بیشتری به چاپ رسیده تا افراد بیشتری که علاقمند به حضور در این طرح هستند بتوانند در آن شرکت کنند .
وی تاکید کرد : طرح فرهنگی حرم تا حرم  به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد استقبال فراوان زائران مناطق عملیاتی جنوب قرار گرفته که در پایان هر اردو از میان شرکت کنندگان در طرح برای سفر زیارتی مشهد قرعه کشی می گردد.
خمسه گفت: مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس به عنوان حرم شهدا مبدا این طرح و حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقصد اصلی این طرح می باشد که نام این طرح نیز به دلیل موضوعیت آن انتخاب شده است .
مسئول اردوگاه راهیان نور  افزود : طرح حرم تا حرم علاوه بر اینکه موجب حضور جمعی زائران و  ایجاد اتحاد و همدلی در میان آنان است، نیت معنوی ویژه ای به خصوصی دارد که شرکت کنندگان در این طرح با پرداخت مبلغ ناچیزی و خرید برگه های قرعه کشی زمینه های سفر زیارتی برنده قرعه کشی را فراهم می نمایند.
وی خاطر نشان کرد: در پایان  از اردوهای راهیان نور از میان شرکت کنندگان به قید قرعه به 5 نفر کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس داده خواهد شد که امیدواریم به دلیل حضور پرشور زائران در کاروان های اردوهای زیارتی راهیان نور و شرکت تعداد بیشتری از زائران در طرح فرهنگی حرم تا حرم تعداد برندگان قرعه کشی نیزافزایش پیدا کند .
ابراهیم خمسه  در پایان گفت : برگزاری طرح فرهنگی حرم تا حرم در طی اردوهای زیارتی راهیان نور قرارگاه مرکزی سردار شهید رجبعلی بهتویی یکی از جمله ده ها برنامه و مسابقه فرهنگی می باشد که معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برای  زائران مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شهرستان البرز در نظر گرفته است .

3001/ت30/
ارسال نظرات
پر بیننده ها