خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام بهترین نقشه ی راه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۵۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال نیز توفیق داشته ایم با همکاری مسئولین شهرستانی قریب به 1000 نفر از مردم شهید پرور  این شهرستان را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس  که سراسر عشق، شور و دلدادگی می باشد، اعزام کنیم.
وی افزود: این کاروان ها متشکل از خانواده ها و خواهران و برادران بسیجی می باشد که از پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام کرده و  عازم به این مناطق شده اند که سعی براین بوده که از راویان و روحانیون برتر استفاده شود.
برین گفت: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری رزمندگان اسلام به بهترین نحو می باشد.
این مسئول تصریح کرد: این واقعیت را باید بپذیریم که دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام بهترین نقشه ی راه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و لذا این موقعیت فصلی و زمانی بهترین موقعیت برای انتقال این مفاهیم است.
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در خاتمه بیان کرد: وظیفه ی همه ی مسئولان در این برهه زمانی این است که با یاداوری مرام شهدا در خدمت رسانی به مردم و تبعیت از ولایت فقیه بتوانند عطر شهدا را در شهر جاری و ساری کنند.
3001ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها