فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه در گفتگو با " بسیج":

پرهیز از اسراف و ترویج سبک زندگی اسلامی نمونه بارز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه پرهیز از اسراف و ترویج سبک زندگی اسلامی را نمونه بارز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
جمهوری اسلامی ایران همه مولفه های قدرت اقتصادی را دارد/ اقتصاد مقاومتی برای دولت نگاه به ظرفیت های داخلی و برای ملت ترویج سبک زندگی اسلامی است فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی را نقشه راه کارگزاران نظام عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران همه مولفه های قدرت اقتصادی را دارد که می تواند با میدان دادن به جوانان و اندیشمندان مومن و متعهد و انقلابی و با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بعنوان یک قدرت اقتصادی در منطقه و دنیا مطرح شود.

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز مهمترین دغدغه رهبری نظام حل مشکلات معیشتی مردم است و این مهم تنها با نگاه دولتمردان به ظرفیت های داخلی و پرهیز ملت از اسراف و ترویج سبک زندگی اسلامی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب هر سال نقشه راه و سیاست های کلان نظام را در جوار حرم امام رضا(ع) برای کارگزاران نظام و مردم ترسیم و تبیین می کنند و درک آن کار چندان پیچیده ای نیست، لذا پیشبرد این سیاستها نیاز به عمل و اقدام دارد و با شعار و شعارزدگی و نصب بنر و برپایی همایش کاری از پیش نمی رود.

گرایلی اذعان کرد: از بهمن سال ۹۲ که سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده بسیاری از دستگاه‌های اجرائی به تبیین و گفتمان سازی این سیاست‌ها پرداخته اند، اما در عمل اقدامی صورت نگرفته، لذا امروز باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها در اجرای این سیاست ها به نحواحسن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه به راهبردهای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: برخی گمان می کنند که اقتصاد مقاومتی یعنی ریاضت و سختی کشدن، کما اینکه اینگونه نیست و با نگاهی اجمالی و دقیق به سیاستهای اقتصاد مقاومتی بخوبی در می یابیم که تنها راه نجات کشور از این اوضاع کنونی با اجرای اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی برای دولتمردان و کارگزاران یعنی نگاه به ظرفیت های داخلی و حمایت از تولید و کار آفرینان و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی که در صنایع مختلفی همچون هوافضا، توان دفاعی و موشک های بالستیک و صنعت هسته ای و پزشکی قدرتهای قلدر دنیا را به هراس واداشته و اکنون برای مقابله با پیشرفت این صنایع حاضر به مذاکره شده اند.

گرایلی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همه مولفه های قدرت اقتصادی را دارد و نیازی به کشورهای بیگانه ندارد و تنها با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می تواند از این مولفه ها بخوبی استفاده کند و کشور را به یک قدرت اقتصادی در منطقه و دنیا تبدیل کند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه پرهیز از اسراف و ترویج سبک زندگی اسلامی را برای ملت نمونه بارز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در بسیاری از مناطق کشور بخصوص در طبقه اجتماعی معمولی به بالا اسراف بیداد می کند و به هیج وجه توجهی به طبقه ضعیف جامعه که در همان منطقه سکونت دارند نمی شود، از طرفی سبک زندگی اسلامی نیز در زندگی مردم اگر پیاده شود و مردم به خرید کالاهای ایرانی با کیفیت روی بیاورند دیگر جائی برای واردات کالای خارجی باقی نمی ماند.

وی ابراز امیدواری کرد: همه ملت و کارگزاران نظام با یک وحدت رویه سیاست ها و نقشه راه رهبر معظم انقلاب را در اولویت برنامه های خود قرار داده و کشور را به لطف الهی از این اوضاع نجات دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها