فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان:

با بکارگیری ظرفیت داخلی می‌توانیم اقتصادی شکوفا داشته باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان بیان داشت: با ظرفیت‌های بالقوه که ما در ایران اسلامی داریم می‌توانیم، با خود باوری، اقتصادی شکوفا داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۴۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بجستان با اشاره به حضور کم‌رنگ مسئولین در اجلاسیه گفت: اگر مسئولین در این راستا پای کار نباشند راه بجایی نخواهد برد.

وی اذعان کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی است، که دوسال پیش تر به کلیه دستگاه‌های اجرایی این سیاست ها ابلاغ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: این رفت و آمدهای سیاست مداران خارجی چه چیزی برای ما داشت تا ما آنها را در سفره های خود احساس کنیم، شک نکنید تا زمانی که ما بخواهیم سر ارزش‌های امام راحل، شهداء و رهبری پا بفشاریم و ایستادگی کنیم، دشمن از تحریم دست بر نخواهد داشت، همان گونه که دیروز همه ما دیدیم باز با بهانه های جدید من جمله بحث آزمایش موشکی تهدید به تحریم کردند.

وی افزود: وحشتی که غربی ها از ایران دارند و از موشکهای تازه آزمایش شده در ایران، اینها کار جوانان ما بوده در تحریم، اینها از آثار و برکات تحریم ها، تحریم هایی که ما را به خود آورد، تا روی پای خود باستیم، منتظر کمک غرب و شرق نباشیم.

عضو شورای تامین بیان کرد: با ظرفیت های بالقوه که ما در ایران اسلامی داریم می‌توانیم، با خودباوری، اقتصادی شکوفا داشته باشیم، و این ملزم آن است که ما به درجه خود باوری برسیم.
در ادامه سرهنگ جنیدی با اشاره به راهکارهایی برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی گزارشی از کارگروهای مجمع ارایه کردند.

در این مراسم حسین اسدی معاون فرماندار بجستان، جواد ارباب رئیس صنعت و معدن و ریاست کارگروه اقتصادی مجمع بسیج و عباس آذرسا رئیس مجمع بسیج شهرستان بجستان گزارشاتی از عملکرد خود در راستای اقتصاد مقاومتی ارایه کردند.

در پایان مراسم از فعالان ۶ ماهه دوم مجمع بسیج  در سال 94  تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها