رئیس جمهور سابق ایران با طعنه گفت: آثار مهربانی استکبار با ملت ایران را در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می توان دید.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۴۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،محمود احمدی نژاد ظهر امروز در جمع راهیان نور در شلمچه اظهار کرد: شیطان های بسیاری در زمان جنگ علیه ایران، اسلحه، هواپیما، بمب خوشه ای و بمب شیمایی به رژیم بعث می دادند تا بتوانند ملت ایران را نابود کنند و برای همیشه صدای آزادی خواهی ملتی قهرمان را خاموش کنند.

وی افزود: شیاطین در طول جنگ و حتی بعد از آن انواع فشارها و تحریم ها را به ملت ایران وارد می کردند و تبلیغات فراوانی علیه ما انجام دادند چون می دانستند ملت ایران پرچمی برافراشته که نشان دهنده راه سعادت برای سایر ملت ها است.

احمدی نژاد تاکید کرد: ما اینجا در شلمچه مرکز مقاومت و ایثار ایران آمده ایم که راه آینده خود را بشناسیم و به کسانی که به دنبال تحریف تاریخ هستند و قصد دارند آن را فراموش کنند بگوئیم ما اینجا هدف خود را که همان سربلندی و عزت مسلمانان جهان است گم نمی کنیم.

رئیس جمهور سابق ایران گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار دوستی و خیرخواهی استکبار با ملت ایران را مشاهده کنیم. آمده ایم تا ببینیم استکبار چگونه ملت ایران را با بمب ها و اسلحه ها مورد مهربانی قرار داد.

وی تاکید کرد: اگر میدان خود را به این شیاطین واگذار کنیم آنقدر جسارت پیدا می کنند که به راحتی اعلام می کنند مقصر جنگ ایران و عراق، قطعا ایران است در حالیکه در هیچ تاریخی شما نمی توانید سندی مبنی بر متجاوز بودن ایران پیدا کنید.

احمدی نژاد بیان کرد: معنای ادای احترام به شهدا و رزمندگان در این مناطق این نیست که بگوئیم ایران به دنبال جنگ است بلکه ملت ایران همیشه با عقل، منطق و فرهنگ برخورد کرده و به دنبال دوستی و مهربانی با سایر ملت ها است.

رئیس جمهور سابق ایران اظهار کرد: اگر در مقابل این شیاطین عقب نشینی کنیم آن وقت باید روزی را مشاهده کنیم که دیگر این عقب نشینی ها حد و مرزی ندارد و انتهایی برای آن تعریف نخواهد شد.

احمدی نژاد ادامه داد: اینجا آمده ایم که ثابت کنیم پای عزت و سربلندی ایران و آزادی این ملت با قدرت ایستاده ایم و قدمی عقب نشیین نمی کنیم.                                                                                                                                                                                                                               
ارسال نظرات