فرماندار یزد با صدور پیامی، شهادت جانباز سرافراز عرصه حماسه و دفاع، شهید وضاح قطبی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۵۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فرماندار یزد با صدور پیامی، شهادت جانباز سرافراز عرصه حماسه و دفاع، شهید وضاح قطبی را تسلیت گفت.

محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است:

بسمه تعالی

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خانواده محترم جانباز سرافراز وضاح قطبی

خیل دلدادگان سید و سالار شهیدان همه شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی دیگر همپای امام صبر در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس وضاح قطبی سال‌ها با صبوری، رنج ناشی از مصدومیت شیمیایی را تحمل کرد. اینجانب با تبریک و تسلیت به امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار یزد به ویژه همسر محترمه و فرزندان عزیز وی، از خداوند رحیم برای آن شهید والامقام علو درجات و برای خانواده و بازماندگان بزرگوار آن شهید، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

شایان ذکر است پیکر مطهر جانباز شهید وضاح قطبی صبح روز چهارشنبه چهارم فروردین از ساعت 9 صبح از مسجد روضه محمدیه (حظیره) به سمت گلزار شهدای خلدبرین ماه تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد و به همین مناسبت مراسم یادبودی از سوی همکاران فرمانداری راس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه در محل حسینیه شهید صدوقی (جنب مسجد حظیره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات