خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز صبح امروز از محدوده مرکزی شهر و بازار تاریخی تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۳۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی از حجره‌ها و تیمچه‌های مختلف بازار تاریخی تبریز بازدید کرده و از اصناف و کسبه به خاطر دایر بودن بازار و مهیا بودن این فضای تاریخی برای حضور گردشگران نوروزی قدردانی کرد.

وی، همچنین در جریان این بازدید، بر لزوم ارایه خدمات مستمر تنظیف و پاکسازی در طول روز تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های شهرداری و مجموعه‌ای از دستگاه‌های استانی، موجب شده برای اولین بار بازار تاریخی شهر در ایام نوروز، فعال باشد؛ بنابراین باید خدمات لازم در این مدت، با نظارت‌های مداوم، اجرا شود.

نجفی در ادامه، با حضور در تیمچه تاریحی مظفریه، به موفقیت تبریز در کسب عنوان «فرش دستباف جهان» اشاره کرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت بازار تاریخی فرش و نقش‌آفرینی این مجموعه در حراجی بزرگ فرش دستباف در تبریز ضروری است.

شهردار تبریز همچنین در این برنامه، از نحوه ارایه خدمات گردشگری، مساجد، سرویس‌های بهداشتی و پل‌های مکانیزه مرکز شهر بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص ارتقای کیفیت برنامه‌های نوروزی و تمیزی هر چه بیشتر محدوده مرکزی شهر صادر کرد.

دیدار صمیمی با شهروندان و مسافران نوروزی، از دیگر بخش‌های برنامه بازدید شهردار تبریز بود.

عمادی مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهردار تبریز و خلیلی مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری نیز در این بازدید حضور داشتند.

ارسال نظرات